بورس۲۴
1401/04/07
16:58
امروز در فرابورس چه گذشت؟/ سهم های کوچک پرطرفدار بودند

بازارهای فرابورس امروز شاهد جابه‌جایی بیش از ۷هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان دارایی مالی بودند که متعلق به بیش از ۳ میلیارد برگه بود و در ۲۲۲ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.

امروز در فرابورس چه گذشت؟/ سهم های کوچک پرطرفدار بودند

بورس۲۴ : بازارهای فرابورس امروز شاهد جابه‌جایی بیش از ۷هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان دارایی مالی بودند که متعلق به بیش از ۳ میلیارد برگه بود و در ۲۲۲ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.


در معاملات روز جاری، سه‌شنبه ۷ تیرماه، بیش از ۲.۵ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۱۲۲ میلیارد تومان دادوستد شد.


همچنین امروز در بازار اوراق مالی اسلامی هم شاهد جابه‌جایی ۳۵ میلیون برگه به ارزش ۳هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان بودیم. در جریان عملیات بازار بازهم ۲۷ میلیون دارایی به ارزش ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خریدوفروش شد.


در پایان روز سه‌شنبه شاخص کل فرابورس ۸۸ واحد بالا رفت و به عدد ۲۰ هزار و ۴۳۸ رسید. نمادهای زاگرس، آریا، خدیزل، بپاس، شبصیر و سمگا بیشترین نقش را در این رشد داشتند و در مقابل کگهر با افت قیمت، مانع رشد بیشتر آیفکس شد.


همچنین امروز نمادهای کمرجان، حپارسا، حسینا، فولای، کتوکا، نطرین و دتولید بیشترین افزایش قیمت و نمادهای زشگزا، تلیسه، زدشت، پارتا، زقیام، چخزر و مفاخر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.


نمادهای دی، ددانا، کرمان، زاگرس، تلیسه، فتوسا و زقیام نیز در بازار روز جاری عنوان پر تراکنش‌ترین را به خود اختصاص دادند.

انتهای خبر

0
0