رمزارز نیوز
1401/04/26
14:30
قایق سواری با شیبا و دوج کوین!

هولدرهای شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) اکنون می‌توانند از رمزارزهای خود برای پرداخت هزینه خدمات قایق‌های… مطالعه مطلب ...

هولدرهای شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) اکنون می‌توانند از رمزارزهای خود برای پرداخت هزینه خدمات قایق‌های تفریحی لوکس استفاده کنند. این امر با افزایش استفاده از رمزارزها در صنعت قایق‌رانی میسر شده است.


طبق گزارش‌ها، چندین شرکت واسطه برتر اکنون روش پرداخت با کریپتو را برای خرید و اجاره قایق‌های تفریحی می‌پذیرند. جدیدترین آن‌ها، یات زو (Yachtzoo) مستقر در موناکو است که با بیت پی (BitPay)، پلتفرم پردازنده پرداخت ارزهای دیجیتال، همکاری می‌کند. سایر ارزهای دیجیتالی که توسط بیت پی پشتیبانی می‌شوند، عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل، دای، رپد بیت کوین (WBTC) و استیبل کوین‌ها.


پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روشی از پرداخت روز به روز در حال افزایش است. همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، هولدرهای شیبا و دوج کوین اکنون می‌توانند هزینه خدمات شرکت‌ها و پلتفرم‌های زیادی، از جمله تحویل غذای اوبر ایتز (Uber Eats)، دوردش (DoorDash) و گراب هاب (Grubhub) و خرید کالاهایی از ساعت‌سازان لوکس مانند تگ هویر (Tag Heuer)، هابلوت (Hublot) و بریتلینگ (Breitling) را با ارزهای دیجیتال خود از طریق بیت پی پرداخت کنند.


انتهای خبر

0
0