سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/22
08:25
#خودروسازی 🚦نمادهای گروه خودرویی از جلوداران اصلاح قیمت در بازارند و این در شرایطی است که رشد قیمت در این نمادها هم‌پای شاخص نبوده است. به لحاظ تک...

#خودروسازی



🚦نمادهای گروه خودرویی از جلوداران اصلاح قیمت در بازارند و این در شرایطی است که رشد قیمت در این نمادها هم‌پای شاخص نبوده است. به لحاظ تکنیکی، دماسنج گروه خودرویی در محدوده ۲۱۳.۰۰۰ واحدی (حدود ۳ درصد پائین‌تر از سطوح فعلی) به حمایت معتبری می‌رسد و انتظار می‌رود این سطح بتواند ترمز اصلاح خودرویی‌ها بگیرد.



🚙در این گروه تقریبا نمادهای اصلی روند مشابهی را طی می‌کنند. با این حال همه نگاه‌ها به #خودرو است. سهمی که با از دست دادن حمایت ۲۱۵ تومانی به حمایت بعدی خود در محدوده ۱۹۵ تومانی نزدیک شده است. در سوی دیگر #خساپا را داریم که به محدوده حمایتی ۱۸۰ – ۱۸۵ تومانی برابر با کف کانال صعودی نزدیک شده است. بنابراین این انتظار وجود دارد که در نیمه دوم بازار امروز، معاملات روان‌تر و بهتری را در خودرویی‌ها علی‌الخصوص در ۲ نماد مذکور داشته باشیم.



🚗و در نهایت اشاره به #خپارس داشته باشیم که بر خلاف انتظار حمایت ۱۲۷ تومانی را از دست داده است. خپارس برای امروز و فردا به حمایت ۱۱۶ تومانی برابر با خط روند صعودی می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود در این ناحیه خریداران قوی‌تری را در این خودروساز داشته باشیم.



انتهای خبر

0
0