بورس پرس
1400/09/28
14:08
معاملات مشکوک دو سیمانی، فرابورس، دو سهم فولادی و دارویی + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۳.۸ هزار واحدی شاخص، دو شرکت سیمانی، فرابورس، دو سهم فولادی و دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۳ هزار و ۸۷۰ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۹۱ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳ و ۱.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۴۵۸، ۴۳۸، ۱۷۲، ۱۴۱ و ۱۲۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، تولید برق عسلویه مپنا شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد ۳.۲ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۴۰.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سیمان هرمزگان ، غلتک سازان سپاهان، سیمان دشتستان ، خاک چینی ایران، داروسازی اسوه، معدنی املاح ایران، تولید خاک نسوز استقلال آباده ، فولاد خراسان ، فرابورس، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان ، رایان هم افزا، جوشکاب یزد، گلتاش و نیروگاه زاگرس کوثر معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت سیمانی، فرابورس ، دو سهم فولادی و دارویی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0