بورسینه
1399/07/20
13:09
🔹حقیقی‌ها امروز حدود هزار و ۷۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. 🔹ارزش کل معاملات خرد ۱۶هزار و ۸۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۷۷درصد یعنی حد...

🔹حقیقی‌ها امروز حدود هزار و ۷۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.



🔹ارزش کل معاملات خرد ۱۶هزار و ۸۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۷۷درصد یعنی حدود ۱۳هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۰درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فلزات اساسی"، "فرآورده‌های نفتی" و "مخابرات" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "هتل و رستوران" و "محصولات کاغذی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #اخابر، #شتران و #وبملت لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به #دی، #بپاس و #سمگا معطوف بود.



🔹مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت مخابرات ایران معادل ۲۶۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک دی با برتری ۱۷۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۴۲نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول دو هزار و ۳۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۴۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0