رمزارز نیوز
1400/11/02
15:29
ماجرای میلیاردر شدن کارمند ساده بانک با رمزارزها

برندا جنتری، یکی کارمندان سابق بانک مسکن آمریکا، می‌گوید: زمانی که فعالیت در حوزه کریپتو را شروع کردم، تقریبا چندین بار تسلیم… مطالعه مطلب ...

برندا جنتری، یکی کارمندان سابق بانک مسکن آمریکا، می‌گوید:


زمانی که فعالیت در حوزه کریپتو را شروع کردم، تقریبا چندین بار تسلیم شدم. حالا فقط می‌خواهم به دیگران کمک کنم تا راه ساده‌تری برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.


برندا معتقد است که اکوسیستم ارزهای دیجیتال فرصتی برای غلبه بر فقر ایجاد کرده است.


جنتری، با نام مستعار MsCryptoMom، شغل ده ساله خود را به عنوان یک بانکدار ترک کرد تا به صورت تمام وقت در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کند. سرمایه‌گذاری‌های اولیه او در اوایل سال ۲۰۲۰ بسیار سودآور بوده است. او در حال حاضر شرکت Gentry Media Productions را اداره می‌کند. این شرکت به پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مشاوره می‌دهد و هر ماه حدود ۲۰ اتریوم درآمد دارد.


جنتری در صحبت با کوین تلگراف بیان داشت:


اوایل سال ۲۰۲۰ بیت کوین، اتریوم و چین لینک از طریق صرافی کوین‌بیس خریدم. وقتی شروع کردم، چندین بار از ادامه دادن منصرف شدم اما حالا فقط می‌خواهم به دیگران کمک کنم تا راه ساده‌تری برای ورود به ارزهای دیجیتال داشته باشند.


او همزمان شروع به یادگیری DeFi کرد. مدتی بعد جنتری روی آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری انجام داد. این کارآفرین به گستردگی دنیای کریپتو اذعان دارد. همچنین او از طریق وب‌سایتش محتوای آموزشی تولید و ارائه می‌کند. جنتری سمینارهایی نیز جهت افزایش آگاهی عموم مردم پیرامون حوزه دیفای و توکن‌های NFT برگزار می‌کند و خطرات و چالش‌های این بازار را به آن‌ها آموزش می‌دهد.


جالب است بدانید جنتری زمانی که به عنوان مالک جدید Bundlesbets شروع به کار کرد، هیچ پلن جایگزینی برای شغلش نداشت و تنها از حمایت خانواده‌اش برخوردار بود. باندلس‌بتس یک پلتفرم DeFi پیرامون شرط‌بندی ورزشی است. او گفت:


شوهرم و دخترانم مرا تشویق کردند که تمام وقتم را برای رسیدن به رویاهایم صرف کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.


جنتری قصد دارد با کمک به جامعه گامی در جهت نابودی فقر بردارد. او قصد دارد از کشور خود، کنیا، بازدید کرده و مجموعه‌ای غیرانتفاعی برای آموزش دارایی‌های دیجیتال و بلاکچین به کودکان تاسیس کند.


او توصیه می‌کند قبل از وارد شدن به دنیای بلاکچین و کریپتو، ابتدا سطح آگاهی و دانش خود را افزایش دهید. برندا معتقد است برای جلوگیری از کلاهبرداری باید چالش‌های کریپتو را درک کرد. او اعتقاد دارد که فرصت‌ها و پتانسیل دنیای کریپتو بسیار ارزشمند است. به همین دلیل منطقی است اگر ساعت‌ها صرف تحقیق و آموزش شود. سلطان گوستاف الغزالی، دانشجوی اندونزیایی، با فروش توکن‌های NFT سلفی‌های خود در بازار OpenSea یک میلیون دلار درآمد کسب کرده است.


طبق گزارش کوین تلگراف، برخی از NFTهای سلفی غزالی به قیمت ۰.۹ ETH، (حدود ۳ هزار دلار) فروخته شدند. گردش مالی کالکشن غزالی به ۳۱۷ اتریوم رسیده است. این رقم تقریبا معادل ۱ میلیون دلار است.


امروزه باید زمانی را به یادگیری و افزایش آگاهی از دنیای کریپتو اختصاص داد. حتی باید مفاهیم این بازار را به خانواده و دوستان خود آموزش دهیم. بلاکچین و ارزهای دیجیتال فناوری‌هایی هستند که الگوهای اساسی پرداخت و فعالیت‌های اقتصادی را تغییر خواهند داد و نگرش ما نسبت به پول را متحول می‌کنند.


انتهای خبر

0
0