اقتصاد آنلاین
1400/07/25
15:01
صرافی رابین کش را با مسابقه تجربه کنید

صرافی رابین کش در پی اجرای مسابقه‌ای، به علاقه‌مندان بازار ارز دیجیتال فرصت می‌دهد که با سرمایه مجازی که در اختیار دارند اقدام به معامله گری کنند، و چنانچه جزو نفرات برتر این مسابقه قرار گیرند، هر آنچه به عنوان سود کسب کرده‌اند به عنوان هدیه دریافت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، بازار ارز دیجیتال هرروز در دنیا گسترده‌تر می‌شود و در ایران نیز بسیاری به سرمایه گذاری یا معامله گری در این بازار علاقه‌مند هستند. در فضای مجازی هم تاثیرگذاران این حوزه کاربران علاقه‌مند را تشویق به سرمایه‌گذاری و معامله با تحلیل تکنیکال می‌کنند اما این میان یک نکته اساسی فراموش می‌شود، آن هم این است که حضور در این بازار شبیه به هر شغل دیگری نیازمند تجربه و دانش بوده و مهمترین نکته این است که آیا روحیه شما با معامله گری روزانه سازگاری دارد؟ ضمن این که روحیه معامله‌گری مخصوص بازار ارزهای دیجیتال نیست و شامل هر نوع بازار دیگری اعم از بورس نیز می شود.


صرافی رابین کش rabincash.com

در پی ادای مسئولیت اجتماعی خود، از تاریخ ۲۲ مهرماه مسابقه‌ای را برگزار کرده است که کاربران خود را در فضایی مشابه واقعیت قرار داده و توانایی‌های خویش را بدون هیچ هزینه‌ای مورد آزمایش قرار می‌دهند.


جذابیت این مسابقه در این است که، اگر چه شما با سرمایه مجازی که در اختیار دارید اقدام به معامله گری می کنید، اما چنانچه جزو نفرات برتر این مسابقه قرار بگیرید،هر آنچه به عنوان سود کسب کرده‌اید به عنوان هدیه دریافت خواهید نمود.


هدیه و جایزه به عنوان کوچک ترین هدف بوده و برنده واقعی این مسابقه ، کسانی هستند که خود را به صورت جدی در معرض امتحان قرار دهند تا با شناخت از توانایی های خود تصمیم به معامله گری روزانه کنند یا میان مدت یا بلند مدت رابین کش با شعار جامع ترین پلتفرم رمز ارز ایرانی، سعی بر آن خواهد داشت که این مسابقه را به طور مداوم طی ماه های آینده نیز برگزار کند تا افراد بیشتری از آن بهره مند شوند.


WhatsApp Image 2021-10-17 at 14.56.58

این مسابقه در بستر بازار برخط و اکسپرس این صرافی برگزار می شود که امکان معامله بیش از ۲۰ ارز در آن فراهم می باشد.


رابین کش تنها صرافی ایرانی است که علاوه بر بازار با پایه تومان و تتر،امکان معامله بر پایه بیت کوین را در بیشتر ارزهای اصلی دارد که این خود باعث جذابیت بیشتر مسابقه خواهد شد.


نکته مهم دیگر اینکه در این مسابقه به طور مداوم شما جایگاه خود را در بین سایر رقابت کنندگان خواهید دید.در نتیجه توانایی خود نسبت به دیگران نیز مشخص خواهد شد.


روحیه معامله گری نتیجه فاکتورهای بسیار زیادی است که میزان تاثیر گذاری آن بر افراد مختلف ،متفاوت می باشد.


یکی از مهمترین های آن میزان ریسک پذیری افراد می باشد که خود تابع جنسیت،سن،شرایط مالی، جغرافیا و …….. می باشد.


این فاکتورها به حدی زیاد است که به راحتی نمی توان میزان تاثیر گذاری آن ها را به صورت کمی مشخص کرد و همچنین بسیاری از آنها در کنترل معامله گر نمی باشد.


اما نمی توان نسبت به آنها بی تفاوت بود و باید با کمترین هزینه نسبت به آنها شناخت پیدا کرد.مسابقه تریدر رابین کش یکی از همین ابزارهاست که شما می توانید توانایی های خود را بسنجید.


شما تکنیکال و ابزارها و اندیکاتورها را می توانید با صرف وقت و هزینه های بسیار اندک کسب کنید،اما نحوه استفاده از آنها را در طی زمان می توانید بیابید.


مطمئنا بسیاری از دوستان و عزیزان شما نیز تمایل به معامله گری دارند.با ارسال لینک مسابقه و سایت رابین کش،از ایشان نیز دعوت کنید تا در کنار شما رقابت کنند و هر آنچه از تحلیل میدانند را امتحان کنند.


همچنین برای آشنایی قبل از شروع مسابقه شما می توانید از سامانه اصلی و سامانه آزمایشی رابین کش استفاده کنید.


برای اطلاعات بیشتر از نحوه اجرا و قوانین مسابقه از سایت رابین کش بازدید نمایید..


انتهای خبر

0
0