بورس۲۴
1401/04/18
13:23
ثبت کمترین ارزش معاملات خرد روزانه در سال جاری؛ ۲,۸ همت

ارزش معاملات خرد با بیش از ۱۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲,۸ همت رسید که کمترین مقدار در سال جاری است. پرتراکنش ترین گروه ها فلزات اساسی، خودرو و قطعه ساز، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فرآورده های نفتی بودند.

ثبت کمترین ارزش معاملات خرد روزانه در سال جاری؛ 2,8 همت

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با بیش از ۱۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲,۸ همت رسید که کمترین مقدار در سال جاری است. پرتراکنش ترین گروه ها فلزات اساسی، خودرو و قطعه ساز، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فرآورده های نفتی بودند.


در گروه های فلزات اساسی و محصولات غذایی شاهد بیشترین ورود نقدینگی حقیقی بودیم. اما حقوقی ها بیشترین تمرکز خود را برای حمایت از گروه های بانکی، بیمه، خودرو و قطعه ساز و محصولات شیمیایی قرار دادند.


تراز پول خرد بازار حدود منفی ۳۶۰ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله مثبت ۱۰۹ میلیارد تومان بود.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی نمادهای میدکو، غزر، شلرد، وصندوق، وپترو، گنگین، غدشت، فمراد، فاذر، فخوز و وحکمت بودند. نمادهای بپاس، دی، شستا، شپنا، خودرو، فملی، شتران، وبملت، فارس و ومعادن بیشترین خریدهای حقوقی از حقیقی بودند.


در پایان شاخص کل با ۴ هزار و ۹۴ واحد افت به محدوده ۱ میلیون و ۴۹۸ هزار واحد رسید. شاخص هموزن نیز ۲ هزا رو ۶۸۸ واحد پایین رفت و در سطح ۴۱۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز ۹۱ واحد افت داشت.


نمادهای فارس، فملی، میدکو، وبملت و وتجارت بیشترین اثر منفی و فولاد و مبین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

انتهای خبر

0
0