ارزینکس
1400/09/09
13:37
💢 سعید محمد: کیش سرآمد ارایه خدمات بانکی و پولی بین‌المللی می‌شود 🔘 به گزارش ایرنا، سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد، روز د...

💢 سعید محمد: کیش سرآمد ارایه خدمات بانکی و پولی بین‌المللی می‌شود



🔘 به گزارش ایرنا، سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد، روز دوشنبه در نشست شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: "راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی به‌زودی و با محوریت جزیره کیش، اجرایی می‌شود و می‌خواهیم جزیره کیش به مرکزی برای ارائه خدمات مرتبط با این حوزه (صرافی‌ها و کیف پول‌های رمزارزی) تبدیل شود. با تحقق این موارد که از اهداف برنامه های نسل دوم و سوم مناطق آزاد تجاری است جزیره کیش تبدیل به سرآمد ارایه خدمات بانکی و پولی بین المللی می‌شود."



🔘 محمد همچنین عنوان کرد: "تبدیل کیش به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور، تحقق خدمات پولی-بانکی بین‌المللی، تبدیل این جزیره به الگوی فرهنگی ایران، توسعه گردشگری، علمی و تفریحی، شفافیت و ارتباط‌گیری بیشتر با مردم، مهمترین ماموریت‌های سازمان منطقه آزاد کیش در دولت سیزدهم است. در بین مناطق آزاد تجاری، کیش مستعدترین محل برای حمایت از پا گرفتن تکنولوژی و فناری‌های نوین است که در این خصوص توسعه کارهای انجام شده مورد انتظار است."



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0