آکادمی هلاکوئی
1400/11/03
09:30
رمزارز SHPING بعد از لیست شدن در صرافی کوین بیس پرو ۵۸۰ درصد رشد کرد

یک آلتکوین ناشناخته با ارزش بازار پایین، با…

یک آلتکوین ناشناخته با ارزش بازار پایین، با اینکه بعد از لیست شدن در صرافی Coinbase Pro یک پامپ شگفت انگیز ۵۸۰ درصدی را تجربه کرد، اما بعد از آن به شدت اصلاح شد.


روز چهارشنبه، کوین بیس پرو، Shping Coin (SHPING) را فهرست کرد، یک توکن مبتنی بر اتریوم که به اپلیکیشن Shping قدرت می‌دهد.


این لیست شدن باعث افزایش قیمت سرسام‌آوری در این رمزارز شد که آن را از ۰.۰۱۵ دلار به بالاترین قیمت بیش از ۰.۱۰۲ دلار رساند.


برنامه Shping به خریداران این امکان را می‌دهد تا با مقایسه قیمت‌ها، اسکن بارکد، تماشای ویدیو و نوشتن نظرات محصول، جوایزی کسب کنند.


SHPING از آن زمان تا کنون بیش از ۶۴ درصد اصلاح شده است و در رتبه ۴۷۹ بر اساس ارزش بازار قرار دارد. در زمان نگارش این خبر نیز با قیمت ۰.۰۳۴۷ دلار معامله می شود. در میان نوسانات زیاد قیمت SHPING، صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده پشتیبانی کامل معاملات این توکن را گسترش داده است.


صرافی همچنین پشتیبانی کامل از Stacks (STX) را نیز اضافه کرده است. مشتریان اکنون می توانند هر دو آلتکوین را در Coinbase.com و برنامه های تلفن همراه صرافی خریداری و معامله کنند.


Stacks یک بلاکچین منبع باز است که با مکانیسم اجماع خود که مکانیسم اثبات انتقال نامیده می شود، به بیت کوین (BTC) مرتبط است که دو زنجیره را در بر می گیرد. از طریق این معماری، Stacks قصد دارد از امنیت بیت کوین استفاده کند و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) و قراردادهای هوشمند را فعال کند. کوین بیس پرو این رمزارز را نیز در اوایل این هفته لیست کرده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0