رمزارز نیوز
1401/02/12
16:26
کدام کشورها بیشترین موقعیت‌های شغلی برای رمزارزها را دارند؟

با رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال و افزایش آگاهی کاربران در مورد این دارایی‌ها، تقاضای فزاینده‌ای برای… مطالعه مطلب ...

با رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال و افزایش آگاهی کاربران در مورد این دارایی‌ها، تقاضای فزاینده‌ای برای کارمندان با استعداد در این حوزه وجود دارد. در واقع، این صنعت به قدری جدید است که مردم برای کسب مهارت‌های مورد نیاز آن، وقت زیادی نداشته‌اند. در این میان، جاوا، یادگیری ماشین، پایتون و هوش مصنوعی، از جمله مهارت‌هایی هستند که می‌توان از آنها در این صنعت استفاده کرد.


پلتفرم Small Business Prices در گزارش جدید خود به بررسی این موضوع پرداخته که کدام کشورها در رابطه با کسب‌وکارهای فعال در حوزه ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی، پیشگام هستند. به گزارش این پلتفرم، ایالات متحده آمریکا با مجموع ۳،۸۹۳ فرصت شغلی در زمینه کریپتو، در رتبه اول قرار دارد. پس از آمریکا، کشورهای انگلیس، کانادا، استرالیا و آفریقای جنوبی، به ترتیب با ۹۵۴، ۳۸۶، ۲۳۶ و ۳۶ آگهی شغلی در حوزه ارزهای دیجیتال، جایگاه‌های دوم تا پنجم این جدول را به خود اختصاص داده‌اند.


در این میان، لازم به ذکر است که برترین صنایع ارائه‌دهنده کسب‌وکارهای مربوط به ارزهای دیجیتال، «اینترنت و فناوری، فناوری اطلاعات، خدمات بانکی و مالی، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، حسابداری، امور حقوقی، انرژی، رسانه و نشر و امنیت خصوصی» هستند.


دریافت ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با تکمیل ثبت نام در صرافی والکس میتونی ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0