نود اقتصادی
1400/07/27
13:10
⭕️ افت ۹ درصدی فروش نفت سپاهان با وجود تبلیغات ۲۰۰۰ میلیاردی! + سند 🔅پولی که از جیب بازنشستگان صنعت نفت به جیب انتشار رپرتاژ در رسانه‌ها می‌رود ‌ 🔹...

⭕️ افت ۹ درصدی فروش نفت سپاهان با وجود تبلیغات ۲۰۰۰ میلیاردی! + سند


🔅پولی که از جیب بازنشستگان صنعت نفت به جیب انتشار رپرتاژ در رسانه‌ها می‌رود



🔹در حالیکه مقدار فروش محصولات سال ۹۹ شرکت نفت سپاهان در مقایسه با سال ما قبل از آن ۹ درصد افت را تجربه کرده، اما رقم کل پرداختی این شرکت به صدا و سیما برای تبلیغ محصولاتش، از مرز ۲۰۰ میلیارد تومان گذر کرده است!



🔹به گزارش خبرنگار «نود اقتصادی»، شرکت نفت سپاهان در گزارشی، رقم پرداختی کوتاه و بلندمدت خود به سازمان صدا و سیما را به دو بخش تقسیم کرده که در کوتاه مدت ۹۰ میلیارد و در بلندمدت عدد ۱۲۵ میلیارد تومان را برای صدا و سیما تعیین کرده است.



🔹از شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان شرکت زیرمجموعه نفت سپاهان یاد می‌شود، شرکتی که تبلیغات روغن اسپیدی آن در رسانه ملی برای بسیاری نام آشنا است.



🔹با اینهمه، آمارها نشان می‌دهند که میزان فروش محصولات گروه نفت سپاهان در سال گذشته حدود ۷۲۸ هزار و ۶۲۵ تن بوده که در مقایسه با فروش ۷۹۷۷۹۲ تنی سال ۹۸ دستکم ۶۹ هزار تن افت داشته است. یک مقایسه سرانگشتی بین هزینه تبلیغات و بازاریابی این شرکت در خلال دو سال ۹۹ و ۹۸ از رشد وحشتناک هزینه تبلیغات و بازاریابی این شرکت حکایت دارد.



🔹سهامدار عمده شرکت نفت سپاهان صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است.



✅ کانال آخرین اخبار و تحلیل‌های روز اقتصاد ایران↙️



🆔 https://telegram.me/joinchat/EZnefD۹kO۸xINJK_Z۵xVqQ



انتهای خبر

0
0