سهامیاب - آموزش بورس
1401/01/31
08:24
#بانکداری ✍🏻 تقاضا در نماد‌های گروه بانکی تا حد قابل قبولی افزایش یافته است. به طوری که معاملات تمام نمادهای موجود در صنعت در بازه مثبت در حال انج...

#بانکداری



✍🏻 تقاضا در نماد‌های گروه بانکی تا حد قابل قبولی افزایش یافته است. به طوری که معاملات تمام نمادهای موجود در صنعت در بازه مثبت در حال انجام است. به نظر می‌رسد خوش‌بینی به صورت‌های سالانه سبب حرکت نقدینگی به سمت بانکهای بورس تهران شده است.



🏦از #وپارس آغاز می‌کنیم که پس از طی یک دوره اصلاح حدود ۱۰ درصدی با افزایش تقاضا و صف خرید میلیونی همراه شده است. چارتیست‌ها معتقدند وپارس با گذر از سد ۲۳۰ تومانی پتانسیل پیشروی تا کانال ۳۰۰ تومانی را دارد.



💰در سوی دیگر #وتجارت را داریم که در یک قدمی سد ۲۳۵ تومانی قرار گرفته است. وتجارت با نفوذ به سد مذکور راه همواری برای دسترسی به سطوح ۲۶۵ تومانی خواهد داشت. #ونوین نیز از شرایط مشابهی برخوردار است و با شکست روبه بالای مقاومت ۴۲۰-۴۳۰ تومانی پتانسیل رشد تا تارگت نخست ۴۸۰ تومانی را خواهد داشت.



🏦و در آخر اشاره به #وپست داشته باشیم که با تقاضا خوبی از طرف معامله‌گران همراه شده است. لذا چنانچه تقاضای ایجاد شده ادامه‌دار باشد، دسترسی به سطوح ۴۴۰ تومانی و پس از آن ۴۸۰ تومانی کار چندان سختی نخواهد بود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0