رمزارز نیوز
1401/04/09
12:00
احتمال افزایش ۱۰۰ درصدی یونی سواپ!

قیمت رمزارز یونی باید از یک سطح مقاومتی کلیدی عبور کند تا روند صعودی خود را تثبیت نماید. در غیر این صورت، به… مطالعه مطلب ...

قیمت رمزارز یونی باید از یک سطح مقاومتی کلیدی عبور کند تا روند صعودی خود را تثبیت نماید. در غیر این صورت، به دلیل وجود یک پرچم نزولی، سقوط ۴۵ درصدی قیمت در انتظار آن است.


۲ میلیون دوج لون رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲,۰۰۰,۰۰۰ دوج لون هدیه بگیری!


دریافت جایزه به گزارش سایت کوین تلگراف، بازار یونی سواپ می‌تواند در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰۰ درصد رشد کند؛ زیرا یک الگوی روند معکوس کلاسیک را ترسیم کرده است.


الگوی صعودی قیمت UNI

این الگوی تکنیکال که سر و شانه معکوس (IH&S) نامیده می‌شود، زمانی شکل می‌گیرد که قیمت سه کف پشت سر هم را زیر یک سطح حمایتی مشترک (خط گردن)، شکل دهد که کف میانی پایین‌تر بوده و سر نامیده می‌شود.


روند قیمتی یونی از ۲۳ مه تمام آنچه را برای تشکیل الگوی IH&S نیاز است، را به جز شانه راست آماده کرده است. همان‌طور که در زیر نشان داده شده است، آزمایش مجدد خط گردن آن نزدیک به ۵.۷۱ دلار، شانه سمت راست را تشکیل می‌دهد.


uniswap-uni-price-can-double

چارت روزانه یونی به دلار به عنوان یک قانون تحلیل تکنیکال، هدف سود این الگو برابر با حداکثر فاصله بین نوک سر و خط گردن است. بنابراین، هدف صعود قیمت یونی در حدود ۹.۷۸ دلار است که بیش از ۱۰۰ درصد از قیمت آن در روز ۲ ژوئن بیشتر است.


uniswap-uni-price-can-double

چارت هفتگی یونی به دلار

سیگنال‌های قیمتی متناقض در یونی سواپ

البته نمودارهای یونی در بازه زمانی بالاتر، توجه‌ها را به سمت سطوح مقاومتی جلب می‌کند که می‌تواند این ارز دیجیتال را از دستیابی به هدف خود باز دارد. این شامل یک سطح مقاومت موقت در حدود ۶ دلار است که قیمت را حداقل سه برابر از ماه می کاهش داده است. صعود موفقیت‌آمیز به بالای سطح ۶ دلار می‌تواند این رمزارز را به حمایت فوریه ۲۰۲۲ در حدود ۷.۵۲ دلار برساند که آزمایش آن قبل از افزایش ۷۵ درصدی قیمت اتفاق افتاده بود. سطح ۷.۵۲ دلار همچنین با میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته‌ای یونی که اکنون نزدیک به ۷.۹۰ دلار است، مطابقت دارد.


برعکس، یک عقب‌نشینی قاطع از سطح مقاومت ۶ دلاری می‌تواند منجر به تشکیل الگوی پرچم نزولی شود.


یونی در حال حاضر پس از آزمایش سطح ۶ دلار، که با خط روند بالای پرچم مطابقت دارد به پایین بازگشته است. بنابراین، دو سناریو بالقوه برای جفت ارز یونی به دلار باقی می‌ماند: کاهش به سمت خط روند الگوی پرچم نزدیک به ۳.۹۲ دلار، یا بازگشت برای شکست احتمالی سقف موجود.

uniswap-uni-price-can-double

حرکت یونی به سمت ۳.۹۲ دلار خطر ایجاد سناریوی شکست پرچم نزولی را به همراه خواهد داشت، به این معنی که در مقایسه با قیمت ۲ ژوئن، ۴۵٪ کاهش را تا ۲.۷۵ دلار تجربه خواهد کرد. از سوی دیگر، شکست به بالای خط روند بالایی، الگوی پرچم را از بین می‌برد.


انتهای خبر

0
0