آکادمی هلاکوئی
1401/05/02
12:10
تحلیل تکنیکال دیسنترالند(MANA)؛ یک شنبه ۲ مرداد

رمزارز دیسنترالند(MANA) با وجود عقب نشینی جزئی آن…

رمزارز دیسنترالند(MANA) با وجود عقب نشینی جزئی آن در روز گذشته ، همچنان گاوی حفظ شده است. این رمزارز روز را با قیمت پایین تری آغاز کرد ، اما به سرعت بهبود یافت تا سقف روزانه خود را مورد امتحان قرار دهد. با این حال، پس از رسیدن به سطح ۱.۰۲ دلار مجددا عقب نشینی کرد.


manad 300x133 - تحلیل تکنیکال دیسنترالند(MANA)؛ یک شنبه 2 مرداد

MANA با وجود عقب نشینی به سود میرسد


با تثبیت قاطع این آلت کوین در بالای سطح ۱.۰ دلاری، سود بیشتری دنبال خواهد شد.


حمایت میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در نمودار روزانه می تواند به عنوان تایید ثانویه آغاز روند صعودی MANA شناخته شود.


در نمودار روزانه، قیمت MANA طی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۰ درصد افزایش یافته است. پرایس اکشن اخیر MANA حاکی از جهت گاوی قیمت آن است. قیمت این آلت کوین درحال حاضر در نزدیکی مرز مهم ۱.۰ دلاری قرار دارد. این رمزارز همچنان در تلاش است که از این مرز حیاتی عبور کند.


همچنین ، شکل گیری الگوی «سر و شانه معکوس»، که یک ساختار گاوی است ، نشان دهنده جهت صعودی این رمزارز است. قیمت این رمزارز در چهار روز گذشته بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه معامله شده است.


خریداران MANA در مسیر صعودی ، سقف قیمتی ۳۱ می(۱۰ خرداد) در ۱.۱۲ دلار و سپس مرز ۱.۳۰ دلاری را مورد امتحان قرار خواهند داد.


mana 300x126 - تحلیل تکنیکال دیسنترالند(MANA)؛ یک شنبه 2 مرداد

در نمودار ساعتی، MANA علاوه بر اینکه در داخل یک الگوی مثلث نامتقارن معامله می شود ، همچنین یک الگوی سقف دوقلو شکل داده است. بر اساس این الگوها ، قیمت می تواند سطح ۰.۹۲ دلاری را مورد امتحان قرار دهد.


نتیجه گیری:


MANA در یک بازه زمانی بالاتر از مومنتوم صعودی خود بهره می برد. از سوی دگیر، در بازه زمانی پایین تر، اصلاح قیمت به سمت سطح ۰.۹۰ دلاری را نمی توان رد کرد. بنابراین ، سرمایه گذاران می توانند از فرصت خریداری این رمزارز با تخفیف استفاده کنند. اگر قیمت با موفقیت بتواند از سطح ۱.۰ دلاری عبور کند، می توانیم انتظار یک حرکت خوب را داشته باشیم.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0