آکادمی هلاکوئی
1401/04/06
12:10
تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ دوشنبه ۶ تیر

رمزارز اولانچ (AVAX) بین ۱۹ ژوئن(۲۹خرداد) و ۲۶…

رمزارز اولانچ (AVAX) بین ۱۹ ژوئن(۲۹خرداد) و ۲۶ ژوئن(۵ تیر) ، ۵۷ درصد افزایش یافت. این صعود قابل توجه با توجه به سقوط ۹۰ درصدی AVAX از سقف بی سابقه ۱۴۶.۷۵ دلاری ، یک روند بازیابی محسوب می شود. صرف نظر از این، به نظر می رسد که این روند بازیابی به خوبی پیش می رود.


سرمایه گذاران باید تا زمان عقب نشینی قیمت AVAX به میانگین متحرک نمایی ۸ روزه (EMA) در ۱۹.۱۱ دلار صبر کنند. این درحالیست که خریداران به احتمال زیاد برای ورود به بازار منتظر خریداری اولانچ با قیمت پایین تری هستند. از این رو ، عقب نشینی این رمزارز می تواند تا سطح ۱۸.۲۶ دلاری پیش برود.


خریداران در سطح ۱۹.۱۱ دلاری ویا سطح ۱۸.۲۶ دلاری وارد بازار می شوند. بنابراین ،معامله‌گران می‌توانند انتظار داشته باشند که این عقب‌نشینی در این حدود متوقف شود. در نتیجه، قیمت AVAX به احتمال زیاد در مسیر عبور از سد مقاومت ۲۱.۴۷ دلاری قرار خواهد گرفت و به سمت مقاومت بعدی در ۲۳.۳۵ دلار(EMA ۳۴ روزه) حرکت خواهد کرد.


در مجموع، این رمزارز از سطح ۱۹.۱۱ دلاری ، ۲۱ درصد و از سطح ۱۸.۲۶ دلاری ۲۷ درصد رشد خواهد کرد.


AVAXPERP 2022 06 27 06 54 34 637918957866460765 300x171 - تحلیل تکنیکال رمزارز اولانچ (AVAX)؛ دوشنبه 6 تیر

نمودار روزانه جفت ارز AVAX/USDT علیرغم اینکه شرایط برای صعود قیمت AVAX مهیا به نظر میرسد ، اما بسته شدن کندلی روزانه زیر سقف ۱۸.۲۶ دلاری، سناریوی گاوی مذکور را باطل خواهد کرد. در این صورت ، روند بازیابی اخیر نیز باطل خواهد شد و سطح حمایت ۱۸.۲۶ دلاری به یک مانع مقاومتی تبدیل می شود.


در چنین شرایطی ، AVAX به میزان ۱۳ درصد کاهش می یابد و کف نوسان ۲۳ ژوئن(۲تیر) در ۱۶.۰۰ دلار مجددا مورد امتحان قرار می گیرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0