آکادمی هلاکوئی
1400/04/02
00:20
تعیین پرداخت جریمه ۷.۶ میلیون دلاری صادر کننده ICO، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار!

طبق اطلاعیه روز سه شنبه کمیسیون بورس و…

طبق اطلاعیه روز سه شنبه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، این سازمان اتهامات کلاهبرداری علیه شرکت Loci Inc و مدیر عامل شرکت جان وایز (John Wise) را تعیین کرده است.


این صادرکننده اولیه عرضه سکه(ICO) موافقت کرده است که ۷.۶ میلیون دلار جریمه مدنی، پرداخت کند.


کمیسیون بورس و اوراق بهادار، Loci را متهم کرد که از آگوست ۲۰۱۷(مرداد ۱۳۹۶) تا ژانویه ۲۰۱۸(دی ۱۳۹۶) مبلغ ۷.۶ میلیون دلار ارز LOCIcoin ،جمع کرده است و با اظهارات “غلط و گمراه کننده” مربوط به پیشنهاد رمزارز خود، از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده است.


به عنوان بخشی از توافقنامه تسویه، این توافقنامه باید کلیه رمزارزهای باقیمانده را از بین ببرد، آن را از صرافی ها خارج کند و از شرکت در پیشنهادات مشابه اوراق بهادار خودداری کند.


کریستینا لیتمن (Kristina Littman)، رئیس بخش سایبری و اجرای آژانس (Division of Enforcement’s Cyber Unit)، اظهار می کند که سرمایه گذاران رمزنگاری “حق داشتن اطلاعات درست” را دارند:


“سرمایه گذاران در اوراق بهادار دارایی دیجیتال، حق دارند اطلاعات صحیح و توضیحات مفصل را بدست آورند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه درباره سرمایه گذاری بگیرند.”


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، SEC همچنین اخیرا ترویج دهندگان طرح BitConnect Ponzi را به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار فدرال متهم کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0