ارزینکس
1400/06/18
10:27
💢 مروری بر پروژه Phantom 🔘 پلتفرم Phantom یک پروتکل برای دارایی‌های مصنوعی و صدور آنها است. این پروژه برای حل مشکلاتی که مانع صنعت دیفای هستند طرا...

💢 مروری بر پروژه Phantom



🔘 پلتفرم Phantom یک پروتکل برای دارایی‌های مصنوعی و صدور آنها است. این پروژه برای حل مشکلاتی که مانع صنعت دیفای هستند طراحی شده. در بخش دیفای به کاربران اجازه ساختن دارایی‌های غیر متمرکز و البته مصنوعی را می‌دهد که با نام PAssets در این پلتفرم کاربران می‌توانند NFTها را از طریق سپرده گذاری یا روش‌های دیگری که در وایتپیپر امده ایجاد کنند و سپس آن دارایی‌ها را به وجود بیاورند که رفتار قیمت دارایی‌های واقعی را تکرار می‌کند. مثلا یک شخص با قرار دادن هزار دلار به وثیقه دارایی را می‌تواند به وجود بیآورد که ارزش آن با ارزش و قیمت یک ارز دیجیتال دیگر برابر است. در اصل معامله‌گران را قادر می‌سازد تا با دارایی‌ها ارتباط برقرار کنند بدون اینکه آنها را داشته باشند.



🔘 در این پروژه هرنوع توکنی قابل ایجاد است از NFT گرفته تا استیبل کوین. همچنین دارای بازار خودکار یا AMM یا همان صرافی غیر متمرکز است که به انجام عملیات‌های مختلف می‌تواند بپردازد.


انواع دارایی‌های مختلفی که میتوان با این پلتفرم وجود آورد بدین شرح است :



۱. دارایی‌های کریپتوایی : PBTC.PETH و..



۲. دارایی‌های استیبل کوین : PUSDT. PDAI. و....



۳. دارایی‌های سنتی : PGOLD. PSILVER.



۴. دارایی‌های استاک : PTESLA.PGOOGLE



۵. دارایی‌هایNFT :


که برای دارایی‌های واقعی هستند مثل ماشین خانه و غیره.



در والپیپر نحوه استفاده از دارایی‌های مصنوعی NFT کاملا توضیح داده شده.



پروژه فانتوم به صورت کراس چین بوده و با چندین بلاکچین دیگر در ارتباط است بلاکچین‌های نظیر : بایننس اسمارت چین و پولکادات و ترون و اتریوم و نیر و HECO همچنین در عکس بالا شما می‌توانید در یک تصویر که از وایتپیپر خود پروژه به دست آمده این پروژه را با پروژه‌های دیگری مثل MIRROR مقایسه کنید.



🔘 توکنومتری :



نماد توکن این پروژه PHM می‌باشد و تعداد کل آن ۱۰ میلیارد واحد است و نحوه عرضه آن به شرح زیر می‌باشد :



🔰 ۱. جامعه : ۵۰ درصد.



🔰 ۲. فاندیشن ۸ درصد.



🔰 ۳. سرمایه گذاران : ۱۸ درصد.



🔰 ۴. عملیات : ۸ درصد.



🔰 ۵. تیم ۱۵ درصد.



🔰 ۶. عرضه اولیه در صرافی غیر متمرکز : ۱ درصد.




✅ تیم : متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی پیرامون اعضای تیم این پروژه به دست نیامد اما با توجه به سرمایه گذارهای بزرگی که بر روی این پروژه سرمایه‌گذاری کردند می‌توان تا حدود بسیار زیادی از کلاهبرداری بودن پروژه چشم‌پوشی کرد.

انتهای خبر

0
0