سهم گلچین
1399/10/30
09:39
#فولاد به اطلاع مي رساند نماد معاملاتي شركت فولاد مباركه اصفهان (فولاد1) با توجه به تغييرات بيش از 20 درصدي قيمت سهام، به مدت 60 دقيقه در وضعيت سف...

#فولاد


به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان (فولاد۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.



وقفه معاملاتی نمادهای #وبملت، #شپنا، #شبندر، #ونفت، #ونوین، #تبرک، #شگویا و #وهور به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی



#ثامید #خراسان


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت های توسعه و عمران امید(ثامید)،پتروشیمی خراسان(خراسان)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.



وقفه معاملاتی نماد #وپارس به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت



وقفه معاملاتی نماد #خپارس به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی



به اطلاع می‌رساند به منظور اصلاح اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی #فروی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.



#سهرمز


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت سیمان‌هرمزگان (سهرمز۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



انتهای خبر

0
0