فارس نیوز
1402/02/16
17:24
قیمت بیت کوین امروز چند بود

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین بیش از ۱.۲ درصد بالا رفت و هم‌اکنون در محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات ساعات اخیر بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت‌کوین ۱.۲ درصد بالا رفت و هم‌اکنون هر واحد از این ارز مجازی ۲۹ هزار و ۲۴۶ دلار خرید و فروش می‌شود.


قیمت بیت کوین البته نسبت به ۷ روز پیش ۲ دهم درصد کاهش یافته و ارزش کل بازار جهانی این ارز مجازی به ۵۶۶ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۱ هزار بیت کوین به ارزش ۱۷ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های استخراج شده در جهان هم به ۱۹ میلیون و ۳۶۵ هزار عدد رسیده است.




قیمت اتریوم هم در کنار بیت‌کوین ۱.۳ درصد رشد کرد و به ۱۹۲۲ دلار در هر واحد رسید. قیمت ریپل هم ۰.۵ درصد بالا رفت و به ۴۶ سنت رسید. کاردانو اما رشد قیمت زیادی را تجربه نکرد و فقط ۰.۲ درصد مثبت شد و هم‌اکنون ۳۸ سنت دادوستد می‌شود. قیمت دوج کوین نیز حدود ۰.۲ درصد بالا رفت و به ۷ سنت رسید.


به‌طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی در معاملات امروز ۰.۶ درصد بالا رفته و به ۱۲۰۲ میلیارد دلار رسیده است. تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم ۲۳ هزار و ۹۸۰ نوع است و در این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ میلیارد دلار پول جابجا شده است.


پایان پیام/


انتهای خبر

0
0