آکادمی هلاکوئی
1400/04/31
11:00
مذاکرات استلار برای خرید MoneyGram

با توجه به یک گزارش بلومبرگ که به…

با توجه به یک گزارش بلومبرگ که به منابعی با آگاهی از این موضوع استناد می کند، بنیاد توسعه استلار(Stellar Development Foundation) که یک سازمان غیرانتفاعی با تمرکز بر توسعه شبکه استلار است، با شرکت سهامی خاص جهانی Advent International همکاری می کند تا شرکت انتقال پول پیشرو، MoneyGram را خریداری کند.


در این مرحله، مشخص نیست که مذاکرات مالکیت چگونه به پایان خواهد رسید



رقابت استلار با ریپل


MoneyGram پس از اینکه ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به خاطر اتهام فروش غیر قانونی XRP خود در ماه دسامبر(آذر۹۹) به دادگاه کشیده شد،همکاری بزرگ خود را با رقیب استلار، ریپل فسخ کرد.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده ، سپس این ارائه دهنده فن آوری دفتر کل توزیع شده مستقر در سان فرانسیسکو کل سهم خود را در MoneyGram فروخت.


جالب اینجاست که استلار توسط یکی از بنیانگذاران ریپل جد مک کالب(Jed McCaleb) در سال ۲۰۱۴(۹۳) پس از ترک شرکت به دلیل اختلاف با دیگر مدیران ارشد راه اندازی شد.


مک کالب به خاطر نقشش در ایجاد شرکت OpenCoin که به Ripple Labs تغییر نام داده است، ۸ میلیارد توکن XRP دریافت کرد. پس از اینکه قصد فروش توکن ها را داشت، به توافق هفت ساله ای با Ripple Labs پایان داد که مانع از فروش ۱.۵ درصد حجم روزانه XRP در روز توسط این برنامه نویس می شود.


استلار و ریپل که شباهت های زیادی دارند، سال هاست که رقابت شدیدی با هم دارند که تا حدودی به دلیل ماجرای پیرامون یکی از بنیانگذاران آن ها است. خرید MoneyGram بیشتر می تواند دشمنی بین دو گروه را دوباره شعله ور کند.


دیگر تلاشها برای خرید


شایعات در مورد تصاحب بالقوه MoneyGram سالها وجود داشته است. بنا به گزارش ها اتحادیه غربی سال گذشته یک قیمت برای خرید پیشنهاد داد.


Ant Group متعلق به Alibaba در سال ۲۰۱۷(۹۶) تلاش کرد تا MoneyGram را به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار بخرد، اما این معامله توسط تنظیم کنندگان آمریکایی متوقف شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0