بورس نیوز
1401/05/09
17:05
سازمان حسابرسی باید چابک تر عمل کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سازمان حسابرسی باید فعالانه‌تر و با استفاده از ابزار‌ها و رویکرد‌های جدید‌تر در حوزه فضای عمومی و رسانه ای، قدری چابک‌تر عمل کنند.


بورس نیوز : احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: بنای ما بر این است که از طریق تلاش برای بهبود سرانه انسانی و افزایش اقتدار قانونی، به انجام بهتر، با کیفیت‌تر و در زمان مناسب وظایف سازمان حسابرسی کمک کنیم.


وی بیان کرد: منفعت بهبود عملکرد سازمان حسابرسی را همه بخش عمومی کشور می‌برد و تمام نظام شرکت داری دولت، ذینفع عملکرد مناسب سازمان خواهد بود.


خاندوزی ادامه داد: سازمان حسابرسی باید فعالانه‌تر و با استفاده از ابزار‌ها و رویکرد‌های جدید‌تر در حوزه فضای عمومی و رسانه ای، قدری چابک‌تر عمل کنند.


وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه، سازمان حسابرسی باید مقامات عالی کشور و تصمیم گیران را از ارزیابی خود در خصوص "آسیب‌های اصلی عملکردی" مطلع کند، بیان کرد: سازمان حسابرسی باید خاستگاه پیشنهاد‌های اصلاحی در حوزه شرکت‌های دولتی باشد.


وزیر اقتصاد تصریح کرد: ما از مدیران سالم و استقلال در حوزه حرفه‌ای سازمان حسابرسی حمایت می‌کنیم و در عوض توقع داریم، شما هم از این فرصت، استفاده مناسب تری بعمل آورده و اقدامات اصلاحی را در دستور کار سال جاری و آینده سازمان قرار دهید.

انتهای خبر

0
0