مبین تحلیل
1400/03/05
22:55
#کدالبان قسمت سوم ✅گزارشات ماهانه: 🔶#کرماشا : در مقایسه با ماه قبل مقدار تولیدی مشابه با ماه گذشته اما فروش تقریبا دو برابر، با وجود کاهش کم در...

#کدالبان


قسمت سوم



✅گزارشات ماهانه:



🔶#کرماشا : در مقایسه با ماه قبل مقدار تولیدی مشابه با ماه گذشته اما فروش تقریبا دو برابر، با وجود کاهش کم در نرخ های فروش محصولات اصلی، مبلغ فروش تقریبا ۲ برابر شده است.



🔶#شتوکا : در مقایسه با ماه قبل رشد ۷۰ درصدی در مقدار تولید و ثبات در مقدار فروش و رشد ۳.۶ درصدی در نرخ فروش که در نهایت مبلغ فروش رشد ۵ درصدی داشته است.



🔶#شبصیر : تولید ۴ برابر در مقایسه با ماه قبل(که البته ماه گذشته تولید کمتر از میانگین مورد انتظار بوده است)، مقدار فروش با رشد ۴۳.۶ درصد و رشد اندک در نرخ، سبب رشد ۴۵ درصدی در مبلغ فروش شده است.



🔶#پاکشو : رشد ۱۰ درصدی در مقدار فروش در مقایسه با ماه گذشته و رشد ۴۰ درصدی در مقدار فروش در کنار کاهش نرخ در محصولات اصلی، سبب رشد حدودا ۶۰ درصدی در مبلغ فروش شده است.



🔶#شپاکسا : رشد ۲۰ درصدی در تولید در مقایسه با ماه گذشته و ۱.۵ برابر شدن مقدار فروش و رشد اندک در نرخ فروش محصولات، سبب ۲ برابر شده مبلغ فروش شده است.



🔶 #شکلر : رشد تولید ۳۷ درصدی در مقایسه با ماه گذشته و افزایش فروش ۲۱ درصدی در کنار افزایش نرخ در بیشتر محصولات تا ۳۶ درصد، سبب رشد ۵۰ درصدی مبلغ فروش شده است.



🔶#شگویا : در مقایسه با ماه قبل کاهش ۳۰ درصدی در مقدار تولید و ۱۷ درصدی در مقدار فروش در کنار رشد اندک در نرخ بیشتر محصولات، سبب کاهش ۱۵ درصدی در مبلغ فروش شده است.



انتهای خبر

0
0