آکادمی هلاکوئی
1400/03/27
12:40
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه ۲۷ خرداد

اتریوم هم مانند بیت کوین، در نزدیکی سطح…

اتریوم هم مانند بیت کوین، در نزدیکی سطح ۲۶۴۰ دلار به اوج خود رسید و پس از آن، روند نزولی جدیدی را شروع کرد. اتر (ETH) حتی موفق نشد بالاتر از حمایت ۲۵۵۰ دلاری باقی بماند و به این ترتیب و به یک منطقه نزولی وارد شد.


در پی این حرکت، قیمت مشخصا زیر منطقه حمایتی ۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) شکسته شد و تا زیر سطح ۲۴۰۰ دلار سقوط کرد. در حال حاضر، بزرگترین آلتکوین بازار در حال اصلاح ضررها بوده و با قیمتی بالاتر از سطح ۲۴۰۰ دلار ترید می شود.


در ادامه این روند اصلاحی، قیمت بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی حرکت نزولی ۲۶۳۸ دلار به ۲۳۵۳ دلار قرار گرفت. در این روند صعودی، اولین مقاومت در نزدیکی سطح ۲۴۵۰ دلار می باشد.


نمودار اتریوم 2 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه 27 خرداد

در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲۴۶۰ دلار تشکیل می شود. مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۲۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) در حال شکل گیری است که به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حرکت نزولی سقف قیمت ۲۶۳۸ به کف قیمت ۲۳۵۳ دلار نزدیک می باشد.


برای شروع یک روند افزایشی پیوسته در کوتاه مدت، قیمت اتر باید بالاتر از سطح ۲۵۰۰ دلار بسته شود. اگر اتریوم نتواند مقاومت ۲۴۵۰ و ۲۵۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، می تواند همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد. در این حالت، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۲۴۰۰ دلار قرار می گیرد.


اکنون، اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲۳۵۰ دلار می باشد. شکست نزولی زیر آخرین کف قیمت و سطح حمایتی ۲۳۵۰ دلار، می تواند قیمت اتر را به سطح ۲۳۰۰ دلار برساند. هرگونه کاهش بیشتر در کوتاه مدت با حرکت به سمت تراز ۲۲۵۰ دلار همراه خواهد بود.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب می گیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر به سمت سطح ۵۰ در حال افزایش است.


حمایت اصلی: ۲۳۵۰ دلار


مقاومت اصلی: ۲۵۰۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc



انتهای خبر

0
0