بورس امروز
1400/05/10
10:46
📌 مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه‌اندازی شد 💠فهیمی، مدیرعامل سمات در مراسم رونمایی: 🔹 خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در دو سطح صورت می‌گیرد. در ...

📌 مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه‌اندازی شد



💠فهیمی، مدیرعامل سمات در مراسم رونمایی:



🔹 خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در دو سطح صورت می‌گیرد. در سطح اول نهادهای مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری‌ها، حقوقی‌ها و ... قرار دارند که با توجه به این که شناخت حرفه‌ای از بازار سرمایه دارند طبیعتا خواسته و نیازهای آنان از این مرکز متفاوت‌تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان در این مرکز سعی داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان ارائه دهیم.



🔹 با توجه به این که مرکز پاسخگویی ۱۵۶۹، به عنوان یک برند و نماد پاسخگویی تخصصی شناخته شده، حال با راه‌اندازی یک واحد تخصصی در این مرکز برای پاسخگویی به سوالات، سهامداران بازار سرمایه می‌توانند در حوزه امور مربوط به سهامداران و معاونت عملیات «سمات» از جمله «اصلاح مشخصات، وضعیت دارایی، وضعیت فریز، فرایندهای مربوط به سبدگردان» و همچنین امور مربوط به معاونت حقوقی سمات از جمله «انتقال سهام متوفی به وراث، فرآیندند توقیف و توثیق اوراق بهادار» با داخلی‌های ۲ و ۳ مرکز تماس ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایند.


منبع: سنا



🆔

انتهای خبر

0
0