آکادمی هلاکوئی
1401/05/01
20:30
سرمایه گذاری شرکت تلفونیکا از طریق Gamium در متاورس

ابتکارات Metaverse مورد توجه شرکت ها و VC…

ابتکارات Metaverse مورد توجه شرکت ها و VC ها برای سرمایه گذاری در این رکود بازار قرار گرفته است. تلفونیکا، یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی در اسپانیا، اعلام کرده است که با حمایت از گامیوم (Gamium)اسپانیا، یک نوآوری دنیای مجازی، سرمایه گذاری متاورس خود را تقویت خواهد کرد. این شرکت مستقر در بارسلونا تنها در ده روز با فروش زمین روی پلتفرم خود یک میلیون یورو جمع آوری کرده و به عنوان اولین متاورس غیرمتمرکز تبلیغ می شود.


این سرمایه گذاری، که میزان آن فاش نشده است، از طریق Wayra، یک پلتفرم نوآوری تلفنیکا، که در خدمت رشد پروژه های مرتبط با فناوری است، انجام خواهد شد. متاورس گامیوم از طریق کانال های مبتنی بر واقعیت مجازی سه بعدی در دسترس خواهد بود و طبق گزارش های محلی، اپلیکیشنی نیز خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد تا کسبوکارها و رویدادهای خود را در متاورس تا ایجاد یک اقتصاد آنلاین روی پلتفرم راه اندازی کنند.


مارتا آنتونز (Marta Antúnez)، رئیس باشگاه وایرا بارسلونا در مورد سرمایه گذاری اظهار داشت:


“ما هیجان زده هستیم که در گامیوم، یک تیم بسیار با استعداد در دنیای رمزارز و بلاکچین، سرمایه گذاری کنیم، متعهد به نوآوری و با جاه طلبی برای ایجاد پایه یک اینترنت جدید و غیرمتمرکزتر که به سازندگان قدرت بیشتری می دهد.”


تلفونیکا یکی از فعال ترین شرکت ها در مورد علاقه اش به متاورس و فناوری های مرتبط بوده است. مدیر عامل تلفنیکا، خوزه ماریا آلوارز، در مورد اهمیت متاورس برای این شرکت و آینده آن در مصاحبه ای که در ماه می (اردیبهشت) منتشر شد، اظهار داشت:


“ما در بزرگترین زمان تغییر در تاریخ بشریت و بزرگترین انباشت فناوری زندگی می کنیم که هیچ نسل دیگری تا کنون نداشته است. متاورس تغییری حتی عمیق تر از اینترنت ایجاد خواهد کرد.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0