رمزارز نیوز
1401/01/21
16:11
برنامه‌های جذاب رمزارز هدرا !

این روزها، رقابت در دنیای متاورس افزایش یافته و شرکت‌های بزرگ بسیاری به دنبال ارائه زیرساخت‌هایی برای این… مطالعه مطلب ...

این روزها، رقابت در دنیای متاورس افزایش یافته و شرکت‌های بزرگ بسیاری به دنبال ارائه زیرساخت‌هایی برای این پروژه‌ها هستند.


در این میان، بنیاد HBAR، یک سازمان غیرانتفاعی که برای سرعت بخشیدن به توسعه اکوسیستم هدرا هش‌گراف (Hedera Hashgraph) طراحی شده، نیز از راه‌اندازی یک صندوق جدید به نام THF Metaverse برای کمک به توسعه پروژه‌های متاورسی خبر داده است.


طبق گزارش‌ها، این صندوق که ارزش آن ۲۵۰ میلیون دلار اعلام شده، قرار است برای کمک به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان به منظور ایجاد محصولات متاورسی خود در شبکه هدرا و به‌کارگیری ابزارها و فناوری دفتر کل غیرمتمرکز آن، استفاده شود.


بنیاد HBAR معتقد است که هدرا یک پلتفرم ایده‌آل برای پروژه‌های متاورسی است: «فناوری دفتر کل توزیع‌شده (DLT)، مولفه اصلی چنین زیرساختی است و شبکه هدرا به بهترین وجه برای پاسخگویی به نیازهای DLT پلتفرم‌های سازمانی و اقتصادهای پیچیده آنها طراحی شده است.»


بر اساس نتایج یک نظرسنجی، پروژه‌های متاورسی در آینده به مکانی محبوب برای خرید، ذخیره و فروش ارزهای دیجیتال تبدیل خواهند شد.


انتهای خبر

0
0