اخبار فوری بورس
1400/07/25
08:16
#پاکشو 🌀پاکشو در 3 ماهه بهار به سود 14 ریالی رسیده که در مقایسه با سود 29 ریالی دوره مشابه سال قبل با 51 درصد کاهش مواجه شده است. سود 12 ماهه سال ...

#پاکشو



🌀پاکشو در ۳ ماهه بهار به سود ۱۴ ریالی رسیده که در مقایسه با سود ۲۹ ریالی دوره مشابه سال قبل با ۵۱ درصد کاهش مواجه شده است. سود ۱۲ ماهه سال گذشته برابر با ۲۹۲ ریال بوده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در بهار با افت ۲۷ درصدی نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته به ۱۹ درصد رسیده است.



🌀پاکشو در دوره شهریور ۵.۹۲۱ میلیارد ریال درآمد داشته است. فروش شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل، نسبت به میانگین ماه‌های قبل و دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل به ترتیب ۵۱، ۶۴ و ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.



🌀جمع درآمدهای شرکت تا پایان دوره ۶ ماهه به ۲۳.۹۳۹ میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که درآمد دوره مشابه سال قبل ۱۳.۴۱۴ میلیارد بوده که ۷۸ درصد رشد یافته است.



🌀شوینده البسه و مایعات بیشترین وزن سبد فروش شرکت را تشکیل می‌دهند. نرخ این محصولات در شهریور به ۱۸۵ و ۱۵۹ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده که نسبت به میانگین ۶ ماه قبل نشان از رشد ۱۶ و ۰.۵ درصدی دارد.



🌀پاکشو در فروش تابستان ۶۱ درصد بهتر از بهار عملکرده است. بر‌همین اساس پیش‌بینی می‌شود گزارش ۶ ماهه خوبی از پاکشو داشته باشیم.

انتهای خبر

0
0