آکادمی هلاکوئی
1401/06/25
09:25
کاهش اتریوم به دنبال پایان خوش بینی ناشی از آپدیت مرج

قیمت اتریوم پس از ارتقای نرم افزاری تاریخی…

قیمت اتریوم پس از ارتقای نرم افزاری تاریخی این رمزارز کاهش پیدا کرد و در اثر آن ،ارزش سایر دارایی های دیجیتال نیز کاهش یافت. از این رو ، برخی از ناظران بازار، این رویداد رمزارزی را با عنوان “فروش خبر” توصیف کردند.


عبارت “شایعه را بخر ، خبر را بفروش” یک عبارت سرشناس است که در زمینه معاملات، به این معنی است که اگر در آینده در انتظار خبرهای خوبی هستیم، قیمت دارایی مورد نظر اغلب در این مدت زمان افزایش می یابد، اما نه لزوما بلافاصله پس از انتشار این خبر .


دومین رمزارز بزرگ بازار پس از افت ۶ درصدی در روز پنج شنبه ، امروز ، جمعه تا ۳ درصد کاهش یافت و در ساعت ۸:۳۳ صبح به وقت توکیو در حدود سطح ۱۴۷۵ دلاری معامله شد. اتریوم از اواسط ژوئن(اواخر خرداد) به موجب خوش بینی ناشی از آپدیت مرج که مصرف انرژی این شبکه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، در حال افزایش بوده است.


مارتا ریس( Martha Reyes)، رئیس تحقیقات در صرافی و کارگزاری رمزارزی BeQuant، در این باره عنوان کرد:


“هم اکنون هیجانات پیرامون آپدیت مرج به پایان رسیده است و ما فعلا در کوتاه مدت عاملی را نداریم که قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو ، طبیعی است که انتظار عقب نشینی بیت کوین را داشته باشیم.”


بیت کوین با افت ۱ درصدی ، زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلاری معامله شد. رمزارزهای کوچک تر از قبیل کاردانو، پالی گان و سولانا نیز تحت فشار قرار گرفتند.


بنا بر اعلام توسعه‌دهندگان شبکه اتریوم ، آپدیت مرج ، مصرف انرژی در این شبکه را بسیار بهینه تر می کند و مسیر اتر برای افزایش مقیاس و سرعت هموار می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: bnnbloomberg


انتهای خبر

0
0