سهم گلچین
1399/08/18
09:21
"#سجام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 205.1 به 666.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت سیمانی حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات س...

"#سجام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۰۵.۱ به ۶۶۶.۸ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت سیمانی حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.



محمدرضا معتمد با اشاره به امکان حذف درخواست فروش #سهام‌عدالت گفته بود: مشکلی برای فروش سهام عدالت وجود ندارد و کلیه سفارش های فروش افراد تا پایان شهریور ماه تسویه شده است. مشکلی در سفارش های مهر ماه بود که با توجه به شرایط بازار قرار است تصمیم گیری شود.



سایت مهم بازار سرمایه یعنی TSETMC بعد از جابجایی "نمادهای پرتراکنش" با "نمادهای پربیننده" ، امکان جدیدی را برای فرهنگ سازی و آموزش عمومی بورس ایجاد کرد.



مقرر شده ۱۰ هزار سهم روز شنبه ۱۵ آذر از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۶.۷ میلیون تومان، قیمت پایه کل ۱۶۷ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۱۶.۷ میلیارد تومان تعیین شده است.



مدیرعامل مس افق کرمان از اخذ موافقت اصولی سازمان بورس جهت ورود به بازار سرمایه، برگزاری مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه و اقدامات مهم ۷ ماهه سال جاری خبر داد. تسویه بدهی‌های مالیاتی شرکت اصلی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جذب پروژه‌های جدید و انجام اقدامات لازم جهت برگزاری مصاحبه آزمون جذب ۵۰۰ نفری از دیگر اقدامات مهم طی ۷ ماهه سال جاری است. برنامه‌ریزی نوسازی ناوگان ماشین‌آلات، احداث دی کلینیک تخصصی در شهر مس سرچشمه، راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در شهرستان‌های کرمان و شهربابک، راه‌اندازی پروژه تمیز‌کاری صنعتی با یخ خشک، عزم جدی جهت ورود به پروژه‌های صنعتی و معدنی جدید، برنامه‌ریزی برای اصلاح قراردادها و گرفتن تعدیل قراردادهای دوره‌ای با شرکت مس و راه‌اندازی کلینیک سلامت در رفسنجان از مهم‌ترین اقدامات در خصوص افزایش بهره‌وری از شرکت‌های تابعه است.



عملکرد بودجه ای دولت در ۷ ماه از افزایش ۱۵درصدی درآمد بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از محل فروش دارایی ها، سهام و اوراق و مالیات و عوارض گمرکی حکایت دارد.



"#بساما" پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده ۲۵ دی سال گذشته مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از ۱۵۰ به ۲۵۰ میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از ۱۷۵ به ۲۵۰ میلیارد تومان اقدام کند.



#"وسپهر" اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی گچساران (سهامی خاص) از ۴۹۱.۳ میلیارد تومان به ۱.۰۱ هزار میلیارد تومان(معادل ۱۰۷ درصد) نزد اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده و سهم این شرکت از ۲.۷ به ۱۱.۷ درصد افزایش یافت. هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هم از ثبت افزایش سرمایه ۱۰۷ درصدی پتروشیمی گچساران و افزایش مالکیت از ۱۰.۶ به ۴۶.۳ درصد خبر داد.



"#کاما" اعلام کرد: ۷۱۲ هزار و ۱۵۰ سهم شرکت ذوب روی اصفهان را به مبلغ ۲.۸ میلیارد تومان خریداری و دو میلیون و ۳۷۰ هزار سهم این شرکت را به مبلغ خالص ۱۱.۳ میلیارد تومان با سودآوری ۱۱.۱ میلیارد تومانی به فروش رسانده است.



"#فارس" اعلام کرد: افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران (سهامی خاص) از ۴۹۱.۳ میلیارد تومان به ۱.۰۱ هزار میلیارد تومان (معادل ۱۰۷ درصد) نزد اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده و سهم این شرکت از ۱۰.۶ به ۴۶.۳ درصد افزایش یافت.

انتهای خبر

0
0