همفکران
1400/03/26
09:09
تغییر سهام سهامداران عمده/ حامیان بازار چه کسانی هستند؟

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز معاملاتی سه‌شنبه ۲۵ خردادماه، همچنان سیل حمایت‌ها و خرید ها از سهم‌های بانکی به چشم می‌خورد، صندوق بازار گردانی ملت در اقدامی بیش از ۵۹ میلیون سهم بانک ملت را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۵ میلیون از سهام بانک پارسیان، شرکت سهاب امید ایرانیان ۲۳ میلیون سهم بانک پاسارگاد و صندوق بازار گردانی بانک تجارت ۵۸ میلیون از سهام بانک نجارت را خریداری کرد.



در ادامه حمایت سیمانی‌ها نیز روز گذشته سیمان داراب خریداری‌شده بود و امروز صندوق بازار گردانی توسعه ملل بیش از یک‌میلیون سهام سیمان مازندران را خریداری کرد .


در ادامه حمایت روز ۲۴ خرداد از کارخانجات دارو پخش روز گذشته نیز شرکت دارو پخش اقدام به خرید ۴۸ میلیون سهام توزیع دارو پخش و سرمایه‌گذاری دارویی تامین ۵۸ میلیون سهام شرکت توزیع دارو پخش را خریداری کردند .


شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا که روز معاملاتی گذشته اقدام به فروش ۲۹ میلیون از سهامی ملی صنایع مس کرده بود، در روز ۲۵ خرداد نیز اقدام به فروش ۸۸ میلیون از سهام شرکت سرمایه‌گذاری هلدینگ غدیر و فروش ۱۰۸ میلیون از فولاد مبارکه اصفهان کرده است اما این شرکت در اقدامی ۱۶۶ میلیون از سهام گسترش نفت و گاز پارسیان را خریداری کرده است .


انتهای خبر

0
0