بورس۲۴
1400/07/04
12:23
حضور یک مدیر خوشنام بازار سرمایه در گروه الگوریتم

براساس مصوبه هیات مدیره گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم، دکتر «رضا غلامعلی پور» به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

حضور یک مدیر خوشنام بازار سرمایه در گروه الگوریتم

بورس۲۴ : براساس مصوبه هیات مدیره گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم، دکتر «رضا غلامعلی پور» به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.


غلامعلی پور فارغ التحصیل رشته حسابداری در مقطع دکترا از دانشگاه علامه طباطبایی است که پیش از این در رده های مختلف شغلی در بازار سرمایه از کارشناس تا معاون مشغول به کار بوده است.


معاون پذیرش و توسعه بازار فرابورس، مدیر نظارت بر ناشران فرابورس، قائم مقام مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین و ریاست هیات مدیره شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از جمله سوابق مدیریتی دکتر غلامعلی پور به شمار می رود.


وی همچنین در رده های کارشناسی نظارت بر بازار اولیه و نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق را نیز فعالیت داشته، ضمن اینکه تدریس در دانشگاه های الزهرا، علامه طباطبایی، خوارزمی و ولیعصر(عج) رفسجان نیز از دیگر سوابق وی محسوب می شود.


گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم از جمله شرکت های گروه سرمایه گذای خوارزمی است که خدمات متنوع و مختلفی از جمله تامین مالی و سرمایه گذاری در تمام بازارهای مالی اعم از ثانویه و اولیه ارایه می کند، ضمن اینکه گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم با ایجاد بسترهای عملیاتی لازم از طریق تاسیس شرکت سبد گردان الگوریتم و کارگزاری آینده نگر خوارزمی، همه خدمات قابل ارائه در حوزه بازار سرمایه نظیر تامین مالی، مدیریت دارایی، مشاوره سرمایه گذاری، خدمات کارگزاری و... به صورت کاملا تخصصی به هموطنان عزیز ارایه می کند.


منبع: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0