بورس پرس
1401/05/09
14:52
معاملات مشکوک سه پترو پالایشی، دو زیرمجموعه هلدینگ شیر + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۷.۳ هزار واحدی شاخص، دو پتروشیمی، یک پالایشگاه، دو زیرمجموعه هلدینگ شیر به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قابل توجه آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۷ هزار و ۳۵۳ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۲۳ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۷ و ۱۱.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، بانک دی، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سایپا به همراه ایران خودرو با تقاضای ۴۲۹، ۴۲۰، ۳۴۱، ۲۹۴ و ۲۴۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۴ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پتروشیمی فن آوران شرکت حاضر در بازار اول بورس با افت ۲۸.۱ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۴۳ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های کف، تامین سرمایه امید ، پالایشگاه شیراز ، صنعت روی زنگان، سر مایه گذاری بوعلی ، پتروشیمی تخت جمشید ، سرمایه گذاری اعتلا البرز ، بیمه آرمان، سیمان بهبهان ، پگاه خراسان ، زرین معدن آسیا ، شیمیایی رنگین، پگاه فارس و مدیریت صنعت شوینده ت . ص بهشهر ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو پتروشیمی، یک پالایشگاه ، دو زیرمجموعه هلدینگ شیر به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0