آکادمی هلاکوئی
1400/03/27
10:00
تحلیل تکنیکال چیلیز(CHZ)؛ پنج شنبه ۲۷ خرداد

قیمت چیلیز به دلیل شروع مسابقات یورو ۲۰۲۰،…

قیمت چیلیز به دلیل شروع مسابقات یورو ۲۰۲۰، تقریبا ۵۵ درصد جهش یافت، اما با اصلاح ۲۶ درصدی قیمت از ۰.۳۵۷ دلار به ۰.۲۶۳ دلار ، رالی CHZ کمرنگ شد.


جالب اینجاست که این اصلاح توسط سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۲۶۶ دلار حمایت و متوقف شد. این سطح حمایتی در اصل خط میانی محدوده ی قیمتی است که از ۰.۱۶۴ دلار الی ۰.۳۶۸ دلار امتداد دارد. ساختار بازار قیمت چیلیز در این محدوده بسیار قدرتمند است و تاکنون این آلت کوین هرگز برای مدت طولانی زیر سطح قیمت ۰.۲۶۶ دلاری نمانده است.


بنابراین ، بازگشت ۲۶ درصدی قیمت می توان به عنوان شروعی مجدد برای روند صعودی چیلیز دانست. از ۱۳ ژوئن(۲۳ خرداد) تا ۱۶ ژوئن(۲۶ خرداد) ، CHZ به دلیل لیست شدن در کوین بیس پرو تقریبا ۴۰٪ افزایش یافت. در طی این جهش قیمتی ،اوج ۰.۳۶۸ دلاری تشکیل شد.


درحال حاضر، اندیکاتور (MRI) یک سیگنال فروش به شکل یک کندل قرمز در نمودار ۶ ساعته صادر کرده است ، که نشان دهنده ی پایان روند روبه بالا است و احتمال برگشت قیمت افزایش یافته است. این اندیکاتور تکنیکال پیش بینی می کند که قیمت در طی یک الی چهار کندل اصلاحی کاهش خواهد یافت.


سرمایه گذاران می توانند انتظار ۱۲٪ اصلاح قیمت به منطقه تقاضا را داشته باشند که در طی آن CHZ می تواند به سطوح قیمتی ۰.۲۸۰ دلار الی ۰.۲۹۱ دلار اصلاح شود.


در شرایط خاص ، CHZ ممکن است به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۲۶۶ دلار برسد. در حالی که قیمت زیر کف نوسانی اخیر خود در ۰.۲۶۳ دلار، یک کندل ۶ ساعته ببندد ، این نشانگر ادامه روند نزولی است. این حرکت همچنین نشان دهنده تغییر روند از صعودی به نزولی است تا در طی آن یک کف قیمتی ایجاد شود.


نمودار ۶ ساعته جفت ارز CHZ / USDT


اگر قیمت چیلیز قبل از اصلاح ۱۲درصدی ، یک کندل ۶ ساعته در بالای سطح قیمت ۰.۳۶۸ دلاری ایجاد کند ، سناریوی نزولی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی ، CHZ می تواند ۱۲٪ رشد قیمت به کف نوسان ۱۷ مه(۲۷ اردیبهشت) در ۰.۳۹۱ دلار افزایش یابد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: Fxstreet


انتهای خبر

0
0