آکادمی هلاکوئی
1401/05/14
12:00
ویتالیک بوترین: USDC متمرکز می تواند آینده هارد فورک های بحث برانگیز اتریوم را تعیین کند

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، می‌گوید که…

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، می‌گوید که استیبل کوین‌های متمرکز مانند تتر (USDT) و سیرکل (USDC) می‌توانند به «تصمیم‌گیرنده مهمی در هارد فورک‌های بحث‌برانگیز آینده» تبدیل شوند.


بوترین در کنفرانس BUIDL Asia در سئول در ۳ آگوست(۱۲ مرداد) به همراه ایلیا پولوسوکین(Illia Polosukhin)، یکی از بنیانگذاران نیر پروتکل(NEAR) صحبت کرد تا در مورد ارتقاء آینده اتریوم صحبت کند.


یکی از بنیانگذاران اتریوم استدلال کرد که استیبل کوین‌های متمرکز می‌توانند تصمیم‌گیرنده مهمی باشند که صنعت به کدام پروتکل بلاک چین در هارد فورک‌ها احترام می‌گذارد.


هارد فورک زمانی اتفاق می افتد که یک تغییر اساسی در پروتکل یک شبکه بلاک چین ایجاد شود که به طور موثر منجر به دو نسخه می شود و معمولا یک زنجیره به زنجیره دیگر ترجیح داده می شود.


با این حال، بوترین اظهار داشت که «هیچ نشانه‌ای» مبنی بر اینکه چنین مشاجره‌ای در ادغام آتی اتریوم مشکل‌ساز باشد، ندیده است، و اشاره کرد که مسئله تمرکز استیبل‌کوین بیشتر نگران‌کننده برای هارد فورک‌های آینده است.


ویتالیک به عنوان یک پاسخ بالقوه برای بازیگران متمرکز، انتخاب انواع مختلف استیبل کوین ها را پیشنهاد کرد:


بهترین پاسخی که می‌توانم به آن بدهم تشویق به پذیرش انواع بیشتری از استیبل کوین‌ها است. اساسا، می‌دانید، مردم می‌توانند از USDC استفاده کنند، سپس می‌توانند از DAI و مانند آن استفاده کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0