آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
09:30
استخدام روزنامه نگار تایلندی توسط Crypto.com جهت رشد سرمایه گذاری در آسیا

صرافی Crypto.com Capital روز دوشنبه اعلام کرد که…

صرافی Crypto.com Capital روز دوشنبه اعلام کرد که در حال توسعه صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری وب۳ خود است و جان راسل (Jon Russell)، روزنامه نگار سابق فناوری مستقر در بانکوک را که در آنجا برای Tech Crunch و The Ken می نوشت، به عنوان یک شریک محدود مستقر در آسیا منصوب کرده است.


Crypto.com در ابتدا این صندوق را در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) با سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری راه‌اندازی کرد و معاملات اولیه و سری A را در بخش‌هایی مانند دیفای، NFT، بازی‌های بلاکچین و متاورس هزینه کرده است.


این صندوق در حال حاضر توسط بابی بائو (Bobby Bao)، بنیانگذار Crypto.com اداره می شود و LP های بیشتری را در سراسر جهان استخدام می کند. راسل به گسترش قرار گرفتن صندوق در پروژه های مستقر در آسیا کمک خواهد کرد. راسل به CoinDesk گفت که اندازه صندوق قرار است بیش از دو برابر شود و انتظار می رود در روزهای آینده میزان آن اعلام شود. سرمایه گذاری های قبلی صندوق Crypto.com Capital شامل Frax Finance و ارائه دهنده نقدینگی Woo Network است.


آسیا به سرعت در حال توسعه یک بستر سازمانی بسیار زیاد برای دارایی های دیجیتال است. بانک DBS سنگاپور، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های منطقه، یک میز معاملات رمزارزی دارد. بانک تجاری سیام (SCB) تایلند اخیرا اکثریت سهام صرافی رمزارزی Bitkub تایلند را خریداری کرده است.


موکایا تای، مدیر ارشد سرمایه گذاری و نوآوری SCB گفت که او دنیایی را تصور می کند که در آن پروتکل های دیفای بانک ها را از بین برده است.


علیرغم بازار نزولی، VCها هنوز مایل به تخصیص سرمایه به اکوسیستم رمزارزها هستند. این امر پس از تاسیس یک صندوق سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های رمزارزی و سرمایه‌گذاری جهانی Sino Global Capital به سرمایه‌گذاران خارجی از طریق یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری توسط FTX انجام شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0