رمزارز نیوز
1401/11/03
19:00
پشتیبانی از دوج کوین و شیبا توسط کیف پول رمزارزی معروف!

شرکت امنیت بلاکچین و ارائه‌دهنده کیف پول رمزارزی بیت‌گو (BitGo) از پشتیبانی از دو میم کوین برتر بازار، یعنی… مطالعه مطلب ...

شرکت امنیت بلاکچین و ارائه‌دهنده کیف پول رمزارزی بیت‌گو (BitGo) از پشتیبانی از دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) در پلتفرم خود خبر داد. به این ترتیب، کاربران بیت‌گو اکنون مجاز به ذخیره، ارسال و دریافت این دو میم کوین محبوب در هر دو کیف پول حضانتی (custodial) و گرم این شرکت هستند.


بیت‌گو یک شرکت مستقر در کالیفرنیا است که طیف وسیعی از خدمات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. این شرکت هم به سرمایه‌گذاران و به تولیدکنندگان در فضای دارایی‌های دیجیتال خدمات ارائه داده و راه‌حل‌های ایمن و سازگاری را برای مدیریت و تجارت این دارایی‌ها فراهم می‌کند.


شیبا این روزها از سوی صرافی‌ها و معامله‌گران زیادی در بخش کریپتو مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا تیم پشتیبان آن برای راه‌اندازی نسخه بتای بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) آماده می‌شود. به تازگی، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، کانال رسمی این محصول جدید را در تلگرام ایجاد کرد. طبق گزارش‌ها، کاربران شیبا از طریق این کانال به به‌روزرسانی‌های اولیه و اطلاعات مربوط به آن دسترسی خواهند داشت.


انتهای خبر

0
0