پایگاه خبری انتخاب
1402/02/08
09:18
تکذیب مهاجرت جعفر پناهی در پی لغو ممنوع الخروجی جعفر پناهی و تحویل گذرنامه به او پس از حدود ۱۴ سال و خروج او از کشور، شایعاتی مبنی بر مهاجرت وی از ...

تکذیب مهاجرت جعفر پناهی


در پی لغو ممنوع الخروجی جعفر پناهی و تحویل گذرنامه به او پس از حدود ۱۴ سال و خروج او از کشور، شایعاتی مبنی بر مهاجرت وی از ایران منتشر شد. صالح نیکبخت وکیل او اما می گوید به شایعات منتشره توجه نکنید «جعفر پناهی» چهارشنبه آینده با من قرار ملاقات دارد.



توقیف یک کشتی توسط ارتش


ارتش با بیان اینکه یک کشتی متخلف ناشناس را با پرچم مارشال در دریای عمان توقیف کردیم اعلام کرد: تصادم این کشتی با یک شناور ایرانی در خلیج فارس منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شده بود. ‌آسوشیتدپرس هم نوشت که کشتی توقیف‌شده توسط ایران از کویت حرکت کرده و عازم شهر هیوستون آمریکا بود.



ارسال لایحه واردات خودروهای کارکرده به مجلس


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از ارسال لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده به مجلس شورای اسلامی خبر داد. براساس این لایحه، واردات خودروهای کارکرده که عمر آن‌ها در محدوده پنج سال است، به شرط دریافت گواهی از سازمان‌های استاندارد و محیط زیست مجاز خواهد بود.



ترکیه هسته‌ای شد


همزمان با مراسم رسمی تحویل نخستین محموله سوخت هسته ای به اولین نیروگاه اتمی ترکیه، رئیس جمهوری این کشور رسما اعلام کرد که ترکیه به جمع کشورهای دارای انرژی هسته ای در جهان پیوست.



نقشه ترور پوتین توسط اوکراین


روزنامه آلمانی بیلد با اعلام اینکه اوکراین قصد داشت با ۱۷ کیلو مواد منفجره پوتین را ترور کند نوشت که این اقدام با سقوط پهپاد انتحاری شکست خورد.



بررسی تبادل اسدالله اسدی توسط بلژیک


نخست‌وزیر بلژیک اعلام کرد در حال بررسی درخواست ایران برای مبادله اسدالله اسدی با یک زندانی بلژیکی هستیم.



اختلال در اینترنت کشور


دیشب نت‌بلاکس از اختلال شدید اینترنت شرکت شاتل خبر داد. همزمان رادار ابرآروان وضعیت اینترنت دیتاسنترهای ایران را بحرانی نشان داد. در پی این اتفاق شماری از سایت ها از جمله «انتخاب» نیز از دسترس خارج شدند.



🆔 @Entekhab_ir



انتهای خبر

0
0