بااقتصاد
1399/11/19
19:34
خساپا و خودرو پیشتاز بیشترین حجم معاملات بازار

نمادهای «خساپا» و «خودرو» توانستند با جابجایی به ترتیب بیش از ۳۹۶ و ۳۴۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۸۰ و ۸۹ میلیارد تومان بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کنند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، معامالات امروز بازار با افزایش تقاضا در اکثر نمادهای بزرگ و کوچک آغاز شد به طوری که هم شاخص کل و هم شاخص هموزن همراستا باهم افزایش یافتند و حقیقی‌ها از تصمیمات جدید شورای عالی بورس مبنی بر تعیین دامنه نوسان نامتقارن استقبال کردند.


در میان نمادها دو نماد «خساپا» و «خودرو» توانستند با جابجایی به ترتیب بیش از ۳۹۶ و ۳۴۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۸۰ و ۸۹ میلیارد تومان بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کنند.


بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در این دو نماد نشان می‌دهد که میانگین خرید هر حقیقی در نماد خساپا ۷۹ میلیون تومان و میانگین فروش نیز ۱۷ میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی حقیقی‌ها در این نماد حاکی از خروج ۲۶ میلیارد نقدینگی تومان است.


در نماد خودرو نیز میانگین خرید هر حقیقی ۵۸ میلیون تومان و میانگین فروش نیز ۱۳ میلیون تومان بوده و برآیند نقدینگی حاکی از خروج نزدیک به ۴ میلیارد تومان از این نماد است.


بعد از این دو نماد نمادهای خگستر، وتجارت و بترانس به ترتیب با جابجایی بیش از ۱۸۳ ، ۱۷۶ و ۱۴۴ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کردند.


انتهای خبر



انتهای خبر

0
0