فرارسانه
1401/03/22
16:02
📆در معاملات روز جاری فرابورس ایران (یک‌شنبه 22 خردادماه) ✅ارزش معاملات سهام افزایش یافت 📌رشد حجم و ارزش معاملات سهام در فرابورس طی روز جاری رقم ...

📆در معاملات روز جاری فرابورس ایران (یک‌شنبه ۲۲ خردادماه)



✅ارزش معاملات سهام افزایش یافت




📌رشد حجم و ارزش معاملات سهام در فرابورس طی روز جاری رقم خورد.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، یک‌شنبه ۲۲ خردادماه، بیش از ۲.۱ میلیارد برگه سهم به ارزش حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در فرابورس دست‌به‌دست شد که نسبت به معاملات روز گذشته ۱۶ درصد در حجم و ۲۷ درصد در ارزش افزایش را ثبت کرد.



در دادوستدهای روز جاری بازارهای فرابورس شاهد معامله ۲.۷ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش نزدیک به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودند. این دادوستدها در ۲۷۱ هزار نوبت به ثبت رسید.



امروز آیفکس فرابورس نیز توانست ۹۲ واحد بالا برود و در سطح ۲۱ هزار و ۷ به کار خود پایان دهد. نمادهای آریا، فغدیر، صبا، شگویا، شرانل و خدیزل بیشترین نقش را در رشد این متغیر داشتند و در مقابل نماد ددانا با اثر منفی، مانع افزایش بیشتر آیفکس شد.



بررسی معاملات بازار امروز به تفکیک ابزارها نشان می‌دهد در حالی ۲.۱ میلیارد برگه سهم به ارزش حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بازار دست‌به‌دست شد که در بخش اوراق مالی اسلامی نیز شاهد معامله ۱۰ میلیون برگه به ارزش ۸۹۰ میلیارد تومان بودیم.



همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی هم ۲۷ میلیون برگه به ارزش بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان معاملات انجام شد.



صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای ثپردیس، حسیر، حگهر، ثغرب، وهامون، فگستر و لطیف بود. در مقابل نمادهای کشرق، سبزوا، ددانا، ثالوند، مفاخر، کایزد و ریشمک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.



در پایان معاملات امروز نمادهای ددانا، فزر، سبزوا، مدیریت، کرمان، آریا و فرابورس پر تراکنش ترین نمادهای بازار بودند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0