اقتصاد آنلاین
1402/02/16
19:50
📌 بازار سهام پر طراوت تر از قبل/ ارزش معاملات و ورود پول حقیقی همچنان بورس را بالا میبرند 🔹بازار سرمایه امروز هم یک روز خوب را پشت سر گذراند و این...

📌 بازار سهام پر طراوت تر از قبل/ ارزش معاملات و ورود پول حقیقی همچنان بورس را بالا میبرند


🔹بازار سرمایه امروز هم یک روز خوب را پشت سر گذراند و این روز خوب با درخشش سهام گروه بانکی و خودرویی همراه بود و بعد مدت ها بزرگان این دو گروه مثل خودرو و خساپا و وبملت صف خرید های قابل قبولی را تجربه می کردند.



🔹از اتفاقات مثبت امروز بازار سهام شکستن سقف تاریخی سهام پالایشگاه نفت اصفهان بود که امروز با رنج مثبتی که از اواسط بازار رو این دسته از سهام کشیده شد نماد شپنا به بالاتر از سقف سال ۹۹ رسید.



🔹فعالین بازار قطعا سال ۹۹ را به خاطر دارند که سهام پالایشی رشد عجیبی را تجربه کردند و پرچمدار و لیدر گروه پالایشی در آن سال نیز شپنا بود و جنجال های مربوط به صندوق پالایش آتش ریزش بازار سهام را روشن کرد.



🔹امروز نیز دو سهام از گروه خودرویی، یکی گروه بهمن و دیگری زامیاد نیز توانستند از سقف سال ۹۹ عبور کنند و عبور این دسته از سهام از سقف سال ۹۹ از این جهت ارزشمند است که نماد خزامیا با ریزش ۸۵ درصدی یکی از بدترین عملکرد‌ها را در ریزش بازار به خود اختصاص داد.



🔹حال باید دید آیا شکست سقف سال ۹۹ در این دسته از سهام مابقی سهام این دو گروه را نیز به سمت سقف تاریخی روانه خواهد کرد؟



👈 برای مطالعه مشروح گزارش کلیک کنید



انتهای خبر

0
0