رمزارز نیوز
1401/04/26
10:48
نگاه‌ها دوباره به سمت اتریوم جلب شد!

تنها دو روز پس از آن‌که تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده اتریوم، تاریخ اجرای به‌روزرسانی ادغام (Merge) و… مطالعه مطلب ...

تنها دو روز پس از آن‌که تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه‌دهنده اتریوم، تاریخ اجرای به‌روزرسانی ادغام (Merge) و انتقال این شبکه به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) را ۱۹ سپتامبر اعلام کرد، اتریوم (ETH) یک رشد ۱۲ درصدی را تجربه کرد.


به این ترتیب، قیمت اتریوم، برترین آلت کوین بازار، برای اولین بار در یک ماه گذشته به نزدیکی ۱۴۰۰ دلار رسید که یک رشد ۱۴ درصدی را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد. اگرچه در زمان انتشار این خبر، قیمت اتریوم کمی کاهش یافته و به محدوده ۱۳۶۰ دلار رسیده است، اما این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته همچنان بیش از ۱۱ درصد رشد داشته و بهترین عملکرد در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار را به خود اختصاص داده است.


این رشد قیمتی اتریوم باعث جهش دیگر آلت کوین‌ها هم شده و رمزارزهایی مانند سینتتیکس (SNX) و اولانچ (AVAX) نیز رشدی دو رقمی را تجربه کرده‌اند. در این میان، جالب توجه است که بیت کوین علی‌‌رغم تسلط بر بازار، تنها حدود ۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته که نشان می‌دهد در بین رمزارزهای برتر، اتریوم در رالی فعلی پیشتاز است.


در حالی که علت دقیق جهش قیمتی اتریوم نامشخص است، اما به نظر می‌رسد که بهبود احساسات پیرامون اتریوم و ادغام آتی آن، یکی از دلایل اصلی باشد.


انتهای خبر

0
0