رمزارز نیوز
1400/10/28
11:37
تحلیلگر معروف: بنظرم کاردانو در کف قیمتی قرار دارد!

در چند روز اخیر، کاردانو (ADA) موفق شد دوباره به جمع پنج ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار، بازگردد. در زمان انتشار این خبر،… مطالعه مطلب ...

در چند روز اخیر، کاردانو (ADA) موفق شد دوباره به جمع پنج ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار، بازگردد. در زمان انتشار این خبر، کاردانو با قیمت ۱٫۵۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۷ درصد و طی هفت روز اخیر، بیش از ۳۵ درصد رشد داشته است.


cardano-hits-bottom

نمودار کندل یک ساعته قیمت کاردانو. در ماه‌های اخیر، کاردانو به شدت تحت تاثیر پرایس اکشن بازار ارزهای دیجیتال قرار داشت. این رمزارز پس از رسیدن به بالاترین سطح خود یعنی ۲٫۲ دلار، از بازار عقب افتاد و قیمت آن به منطقه حمایتی بحرانی خود، کمی بالاتر از ۱ دلار بازگشت.


مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، اقتصاددان و تحلیل‌گر بازار، معتقد است که ADA پس از بازگشت از سطوح پایین، ادامه روند صعودی خود را آغاز کرده است، اما هنوز هم فرصت خرید وجود دارد. این تحلیل‌گر نسبت به کاردانو خوش‌بین بوده و معتقد است محدوده ۱ دلار به عنوان یک سطح حمایتی حیاتی باقی خواهد ماند.


cardano-hits-bottom

سطوح بحرانی ADA در نمودار روزانه. ون ده پوپه معتقد است که در بازه‌های زمانی پایین‌تر، معامله‌گران نباید به دنبال موقعیت باشند، اما سطح ۱٫۴۱ دلار می‌تواند فرصتی «تهاجمی» را برای زمان طولانی‌تری فراهم کند. به گفته ون ده پوپه، در صورتی قیمت کاردانو به بالای ۱٫۵۵ دلار برسد، این ارز دیجیتال به حرکت صعودی خود ادامه خواهد داد.


حتی اگر ADA بتواند از مقاومت مذکور عبور کند، قیمت این ارز دیجیتال یک منطقه تثبیت را بالاتر از آن سطوح تشکیل خواهد داد که می‌تواند فرصت خوبی برای گرفتن یک موقعیت لانگ (long) یا خرید باشد. اگر کاردانو این سطوح را حفظ کند، قیمت آن می‌تواند اوج‌های قبلی خود در حدود ۲ دلار و ۲٫۳۳ دلار را دوباره هدف قرار دهد. اگرچه در حال حاضر کاردانو با قدرت بیشتری نسبت به برخی دیگر از ارزهای دیجیتال موجود در بازار معامله می‌شود، اما بیت کوین هم باید سطوح فعلی یا روند صعودی خود را حفظ کند تا از آزمایش مجدد سطوح حمایتی توسط ADA جلوگیری شود. در همین حال، به نظر می‌رسد بیت کوین در کوتاه مدت به سمت مسیر نزولی، تمایل بیشتری دارد.


به نظر می‌رسد که پرایس اکشن صعودی اخیر ADA به دلیل رشد تعداد پروژه‌های راه‌اندازی شده بر بستر این شبکه بلاکچینی است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در حال حاضر، بیش از ۲۰۰ پروژه از قابلیت‌های قرارداد هوشمند این شبکه استفاده می‌کنند.


انتهای خبر

0
0