ارزینکس
1401/01/09
23:05
💢 صرافی بایننس Binance Bridge 2.0 را برای ادغام CeFi و DeFi راه اندازی کرد. 🔘 صرافی بایننس، عرضه پل بایننس ۲ را اعلام کرد. این ویژگی به کاربران ا...

💢 صرافی بایننس Binance Bridge ۲.۰ را برای ادغام CeFi و DeFi راه اندازی کرد.



🔘 صرافی بایننس، عرضه پل بایننس ۲ را اعلام کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌ها را از هر بلاک چین، از جمله توکن‌هایی که در برنامه بایننس فهرست نشده‌اند، به زنجیره BNB متصل کنند. توکن‌های پل‌شده فهرست‌شده در بایننس در کیف Funding یا Spot ذخیره می‌شوند، در حالی که توکن‌های پل‌شده فهرست نشده فقط به Funding Wallet منتقل می‌شوند. کاربران می توانند از طریق عملکردهای واریز و برداشت معمولی، توکن ها را بین بلاک چین های بومی خود و زنجیره BNB پل بزنند. در آینده، بایننس همچنین قصد دارد نسخه بهتری از اپلیکیشن موبایل خود ایجاد کند تا به کاربران اجازه دهد تا با یک کلیک، چنین تبدیلی را تسهیل کنند.



🔘 به گفته مدیر محصولات بایننس، با Binance Bridge ۲.۰، می‌توانیم امور مالی غیرمتمرکز را برای مخاطبان بزرگ‌تری در سراسر جهان در دسترس قرار دهیم و در عین حال تجربه کاربری یکپارچه‌ای را که خدمات مالی متمرکز ارائه می‌دهند، داشته باشیم. در حال حاضر این کار از طریق اپلیکیشن Mini-Swap مربوط به Pancake Swap انجام می شود.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0