اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/05/09
07:34
#چند_خبر_مهم 1️⃣ بانک ملت به عنوان دومین بانک بزرگ بورس در عملکرد تیر و چهار ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱.۳ و ۵.۸ هزار میلیارد تومانی...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣ بانک ملت به عنوان دومین بانک بزرگ بورس در عملکرد تیر و چهار ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱.۳ و ۵.۸ هزار میلیارد تومانی شد.



۲️⃣ذوب آهن در عملکرد تولید و فروش چهار ماهه، ۱۰.۲ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۱۷ درصدی همراه شد.



۳️⃣بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ بورس با ارائه گزارش عملکرد چهار ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۵۱۷.۶ میلیارد تومانی شد.



۴️⃣هادی مدقق مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر گفت: با کاهش ۳ تا ۴ درجه ای دما، محدودیت ۳۶ کارخانه سیمان برداشته شده و در حاضر تولید دارند.



۵️⃣مدیرعامل شپنا: اگر پروژه های کیفی پالایشگاه اصفهان به طور کامل به بهره برداری برسد، تمام محصولات این شرکت یورو ۴ و یورو ۵ خواهد شد. به همین منظور پروژه DHT در قالب ۸ پکیج تعریف شده که تاکنون ۹۲.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.



۶️⃣نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین:هدف توافق شده مذاکرات وین احیای اصل برجام است نه بیشتر و کمتر. تمام طرفین باید مراقب باشند که حتی به صورت غیرعمد این تصور ایجاد نشود که می‌خواهند از این هدف مشترک فاصله بگیرند و چیز تازه‌ای را به توافق اضافه کنند.



www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0