آکادمی هلاکوئی
1401/05/21
19:40
آنتونی اسکاراموچی: بیت کوین می تواند به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد

آنتونی اسکاراموچی(Anthony Scaramucci)، سرمایه‌گذار آمریکایی، در جریان حضور…

آنتونی اسکاراموچی(Anthony Scaramucci )، سرمایه‌گذار آمریکایی، در جریان حضور اخیر خود در CNBC، پیشنهاد کرد که قیمت بیت‌کوین در نهایت می‌تواند تا ۳۰۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد.


به گفته اسکاراموچی، در این مرحله، مهم نیست که ارز دیجیتال را با قیمت ۲۰۰۰۰ دلار خریداری کنید یا ۶۰۰۰۰ دلار. اسکاراموچی معتقد است که این ارز دیجیتال پرچمدار می‌تواند در شش سال آینده به این هدف قیمتی دست یابد.


شایان ذکر است که با توجه به اینکه وی پیش بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۲۱ تقاضای فزاینده موسسات مالی، قیمت بیت کوین را به ۱۰۰۰۰۰ دلار برساند.


اکنون که BlackRock با اعتمادی جدید به رمزارزها نفوذ کرده است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد مستقیما در معرض بیت کوین قرار بگیرند، اسکاراموچی به نوعی احساس می کند که حق چنین پیش بینی را دارد. در اواخر جولای، اسکاراموچی اعتراف کرد که شرط بندی بزرگ روی بیت کوین در کوتاه مدت اشتباه بوده است. با این حال، سرمایه‌گذار در درازمدت نسبت به بزرگترین ارز رمزنگاری‌شده صعودی باقی می‌ماند.


اسکاراموچی اخیرا اظهار داشت که فدرال رزرو ایالات متحده می تواند تا پایان سال سیاست افزایش نرخ کمتر تهاجمی را اتخاذ کند که به افزایش بیت کوین کمک می کند.


مشاور سابق کاخ سفید بارها خرید بیت کوین را با خرید سهام آمازون در اواخر دهه ۱۹۹۰ مقایسه کرده است. در ماه می، اسکاراموچی فاش کرد که پوزیشن بزرگی در الگوراند (ALGO) گرفته است. اسکاراموچی در طول مصاحبه گفت که شرکت او سولانا را نیز دوست دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0