آکادمی هلاکوئی
1400/10/18
00:30
کمیسیون بورس و اوراق بهادار، خود را در برابر دفاع کلیدی ریپل تقویت می کند!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC)، نامه…

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC )، نامه ای از اختیارات تکمیلی در حمایت از اقدام خود برای ضربه زدن به دفاع محوری «اخطار منصفانه» ریپل( Ripple ) ارائه کرده است.


درخواست تعلیق، که می تواند در نبرد حقوقی که از نزدیک دیده می شود تعیین کننده باشد، در ابتدا در ماه آوریل(فروردین) ثبت شد.


این آژانس به حکم ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر) در پرونده SEC علیه فایف( Fife ) اشاره می کند که در آن دادگاه ناحیه شمالی ایلینویز( Illinois ) با اجابت درخواست SEC برای دفاع از “اعلام منصفانه” متهم، ضربه ای به جان ام. فایف( John M. Fife ) وارد کرد.


SEC در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) ، فایف و پنج نهاد تحت کنترل او را به دلیل عدم ثبت نام به عنوان فروشنده اوراق بهادار به دادگاه برد تا ۲۱ میلیارد سهام پنی( penny ) تازه منتشر شده را بفروشد که سود تخمینی ۶۱ میلیون دلاری را به همراه داشت.


دادگاه استدلال متهمان را در مورد اینکه چگونه SEC قرار بود به آنها در مورد تفسیر بدیع اصطلاح “دلال” هشدار دهد، رد کرده است.


SEC اکنون استدلال می کند که این حکم، اختیارات بیشتری را برای از بین بردن دفاع کلیدی ریپل فراهم می کند.


دفاع “اخطار منصفانه” ریپل، حول این فرض است که این تنظیم کننده نتوانسته است شرکت را در مورد نقض ادعایی قوانین اوراق بهادار فدرال مطلع کند، در حالی که همچنین از تعریف گسترده اصطلاح “قرارداد سرمایه گذاری” ابراز تاسف می کند.


در مرحله پیش از محاکمه پرونده، وکلای ریپل همچنین به صراحت اعلام کردند که عدم وضوح برای کل این صنعت مضر است.


در روز یکمین سالگرد این شکایت، برد گارلینگهاوس( Brad Garlinghouse )، مدیرعامل ریپل در توئیتی اعلام کرد که شرکت‌های ارزهای دیجیتال به دلیل شفاف‌سازی مقررات «نباید مجازات شوند».


SEC در درخواست خود برای اعتصاب، ادعا کرد که “غیرقابل انکار بودن” قوانین اوراق بهادار را در صنعت ارزهای دیجیتال با کمک اقدامات اجرایی، نامه های بدون اقدام، سخنرانی ها و راهنمایی های کارکنان اجرا کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0