رمزارز نیوز
1401/04/28
13:30
پالیگان پیشتاز هفته گذشته!

علی‌رغم بازار نزولی رمزارزها در نیمه اول سال ۲۰۲۲، برخی از آلت کوین‌ها، از جمله پایگان (MATIC)، توانستند از… مطالعه مطلب ...

علی‌رغم بازار نزولی رمزارزها در نیمه اول سال ۲۰۲۲، برخی از آلت کوین‌ها، از جمله پایگان (MATIC)، توانستند از این روند نزولی خارج شوند و حتی بخشی از ضررهای خود را جبران کنند.


بر اساس داده‌های بازار، قیمت پالیگان به دلیل انتشار اخبار مثبت برای این پروژه، یک رشد تقریبا ۷۰ درصدی را در طول یک هفته گذشته تجربه کرده است. در این روند صعودی، پالیگان توانسته بر مقاومت ۰٫۷۴۸ دلار و حتی ۰٫۸۸۹ دلار غلبه کرده و در حال حاضر در محدوده ۰٫۹ دلار معامله می‌شود. این موضوع باعث شده که تحلیلگران تکنیکال، سطوح قیمتی ۱ دلار و ۱٫۲۷ دلار را به عنوان اهداف بعدی پالیگان تعیین کنند.


در این میان، تراکنش‌های نهنگ‌های پالیگان نیز به‌تدریج شروع به افزایش کرده که می‌تواند نشانه خوبی برای هولدرهای بلندمدت MATIC باشد.


یکی از دلایل اصلی رشد پالیگان، انتخاب این پروژه برای برنامه شتاب‌دهنده دیزنی (Disney) بود که در برنامه امسال خود، قصد دارد بر فناوری‌های جدید، از جمله واقعیت افزوده، توکن‌های غیرقابل تعویض و هوش مصنوعی، تمرکز کند.


از طرفی، تیم پالیگان اخیرا از اجرای یک رویداد جدید طی چند روز آینده خبر داده است. اگرچه تیم پالیگان هیچ اشاره‌ای به این پروژه نکرده، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از رونمایی از فناوری هرمز (Hermez) در کنفرانس انجمن اتریوم در پاریس است که از ۱۹ تا ۲۲ جولای برگزار می‌شود.


هرمز یک فناوری رول‌آپ متن‌باز دانش صفر (zk) است که فرآیند «اثبات- proof» را بدون فاش کردن داده‌ها برای تاییدکننده امکان‌پذیر کرده و باعث افزایش مقیاس‌پذیری و صرفه‌جویی در هزینه از طریق تراکنش‌های دسته‌ای (یا رول‌آپ) می‌شود.


انتهای خبر

0
0