تحلیل برای سود
1400/05/11
15:25
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#لکما 🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( مصوبه هیئت مدیره درباره افزایش سرمایه ) 🔹 توضیح : به استحضار میرسان...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:



🔷#لکما


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( مصوبه هیئت مدیره درباره افزایش سرمایه )


🔹 توضیح : به استحضار میرساند در خصوص بند ۹و۱۱ تکالیف مجمع عادی سالیانه نوبت دوم مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ به هیات مدیره و همچنین جلسه ۷۷۱ هیات مدیره شرکت مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹، این شرکت افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به میزان ۸۰ درصد سرمایه فعلی را در دستور کار دارد. بدیهی است که این مهم منوط به موافقت سهامدار عمده، تهیه گزارش توجیهی، اظهار نظر بازرس قانونی شرکت، اخذ مجوز از سازمان بورس و تصویب آن در مجمع عمومی فوق العاده می باشد.



🔷#قشرین


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( ابلاغ فرآیند اقدامات صلحنامه )


🔹 توضیح : سلام علیکم احتراما، به استحضار میرساند سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد در نامه مورخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۰ که در پیوست تقدیم گردیده در خصوص فرایند انجام شده پیرو صلحنامه شماره ۴۲۳۴۰۴۷ مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۹ ما بین شهرداری مشهد و شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان در خصوص ۵/۱۵۳ هکتار از اراضی متعلق به شرکت در محدوده شهرداری مشهد، اعلام نموده وفق بند ۲ صورتجلسه کمیسیون طرح تفصیلی شهر مشهد مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰ موضوع تغییر کاربری وفق صلحنامه مذکور، مطرح و مصوب گردید که پس از طی مراحل قانونی در شورای عالی شهرسازی و معماری و تصویب نهایی توسط ریاست محترم کمیسیون ماده پنج به شهرداری مشهد ابلاغ و قابل اجرا خواهد بود. همچنین پیرو لایحه شماره ۶۳۸۱۱/۲۱ مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۰ موضوع صلحنامه به شورای محترم اسلامی شهر مشهد توسط شهرداری ارسال و در صحن علنی مطرح و مصوب گردید که پس از طی مراحل تایید نهایی در کمیته انطباق مصوبات شورا در فرمانداری ابلاغ خواهد شد. این شفاف سازی جهت اطلاع عموم سهامداران ایفاد می‌گردد.



🔷#ثاباد


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( برگزاری مزایده )


🔹 توضیح: شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران به استناد بند یک صورتجلسه شماره ۱۳۰مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ و ردیف ب از بند ۱ صورتجلسه شماره ۱۳۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ هیات مدیره شرکت رفاه و گردشگری تامین(هلدینگ هگتا) و شرکت تامین آتیه کارکنان صنعت برق خراسان باستناد توافق نامه ۰۳/۴۰۰/۷۰/۴۸۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ حق السهم خود از ملک پروژه آرامش واقع در منطقه قاسم آباد، خیابان شریعتی، خیابان مروارید، نبش مروارید۳( نبش جنوبی ) را برابر اسناد و مدارک پیوست با قیمت پایه از طریق مزایده کتبی واگذار می نمایند. - عرصه متعلقه کل آن ۲۱۲۴ متر مربع است ، که از این متراژ معادل ۲/۹۴ از ششدانگ(۴۹٪) متعلق به شرکت آبادگران ایران می باشد و الباقی آن معادل ۳/۶۰ از ششدانگ(۵۱٪) متعلق به شرکت تامین آتیه کارکنان صنعت برق خراسان می باشد.



🔷#پاسا


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( راه اندازی تولید تایرهای نسل دوم )


🔹 توضیح: فاز ۱ پروژه توسعه تولید تایرهای نسل دوم (تایر تیوبلس) که از بهمن ماه سال ۱۳۹۷اغاز و در اواسط تیرماه ۱۴۰۰ پس از طی دوره تولید آزمایشی به بهره برداری رسید.



🔷#اخابر


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( برگزاری مزایده)


🔹 توضیح: شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد تعدادی از املاک خود را طی مزایده عمومی با شرایط ویژه (به صورت نقد و اقساط و بدون کارمزد) به فروش برساند. جزئیات مزایده املاک از طریق روزنامه های کثیرالانتشار در تاریخ های ۹ و ۱۲ مرداد ماه در روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد و در تاریخ ۱۲ مرداد روزنامه همشهری منتشر خواهد شد.



🔷#وشهر


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ( برگزاری مزایده)


🔹 توضیح: فروش ۳۵۸ رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات و نقد و اقساط

انتهای خبر

0
0