کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/03/01
14:12
✅شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و ۵۸۲هزار واحد رسید 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص‌کل بورس طی معاملات روز جاری با ۲۴۵۶...

✅شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و ۵۸۲هزار واحد رسید


📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص‌کل بورس طی معاملات روز جاری با ۲۴۵۶واحد رشد در رقم یک میلیون و ۵۸۲هزار واحد متوقف شد.


🔷️از سویی شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۳۳۳واحد رشد یافته و در رقم ۴۴۱هزار و ۵۱۰واحد ایستاد. معامله‌گران در این بازار ۵۱۱ هزار معامله به ارزش ۴۶هزار و ۱۶۱میلیارد‌ریال انجام دادند.


🔷️کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتر وشیمی پردیس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، و پتروشیمی شازند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️شاخص کل فرابورس نیز با ۲۷واحد رشد به رقم ۲۱هزار و ۵۶۵واحد رسید. فعالان در این بازار ۳۱۴هزار معامله به ارزش ۲۴هزار و ۱۳۶میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️گفتنی است داروسازی دانا، اعتباری ملل، حمل و نقل گوهر، ترابر سیرجان، برق و انرژی پیوند گستر پارس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و نفت ایرانول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0